Türkiyede sınıf öğretmeni yetiştirme politikaları ve sorunları C Doğan Bilig (Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi) 35, 133-149, 2005 | 118 | 2005 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ C Doğan Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 193-203, 2004 | 64 | 2004 |
Tarihsel gelişim sürecinde Yörükler MS Doğan, C Doğan İstanbul Journal of Sociological Studies, 15-29, 2004 | 49 | 2004 |
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım yeterlik düzeylerinin belirlenmesi M Özenç, C Doğan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Cilt 12 Sayı 1, 2007 | 46 | 2007 |
Türkiye'de boşanma sorununun sosyolojik ve istatistiki açıdan değerlendirilmesi C Doğan Istanbul Journal of Sociological Studies, 59-69, 1998 | 42 | 1998 |
Türkiye’de öğretmenlik mesleğinin sorunları ve öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri MC Doğan İstanbul: Burak Yayınları, 2003 | 41 | 2003 |
Investigation of Primary School Teachers' Perception of Discipline Types They Use for Classroom Management. HV Bayraktar, MC Dogan Higher Education Studies 7 (1), 30-45, 2017 | 39 | 2017 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin rasyonel sayılar konusundaki hazır bulunuşlukları M Doğan, B Yeniterzi Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 217-237, 2011 | 36 | 2011 |
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ S ÇEKİRDEKÇİ, S Şengül, MC Doğan Qualitative Studies 11 (4), 48-66, 2016 | 30 | 2016 |
Bilim şenliği etkinliklerinin öğrenci veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi M BAŞAR, C DOĞAN, N ŞENER, ZG DOĞAN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 132-147, 2018 | 29 | 2018 |
Yörüklerin hayat tarzı M Doğan, C Doğan Journal of Social Policy Conferences, 2019 | 24 | 2019 |
Kazak Türklerinde konukseverlik ve konuk ağırlama C Doğan Istanbul Journal of Sociological Studies, 27-44, 2007 | 24 | 2007 |
Eski Türk ailesinin yapısı ve fonksiyonları C Doğan Eğitim Bilimleri Dergisi, 1996 | 21 | 1996 |
Öğrencilerin matematik korkusunun incelenmesi M Başar, M DOĞAN Turkish Journal of Educational Studies 7 (3), 1-26, 2020 | 19 | 2020 |
İLKOKUL DÜZEYİNDE DİJİTAL OKURYAZARLIK BECERİLERİ RUBRİĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ Z Aydemir, G Sakız, MC Doğan Milli eğitim dergisi 48 (1), 617-638, 2019 | 18 | 2019 |
İlkokulda öğretmen öğrenci iletişimi M BAŞAR, MC DOĞAN, N ŞENER, U Özcan, H TOPAL Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-17, 2018 | 18 | 2018 |
The Development of the Functional Literacy Experience Scale based upon Ecological Theory (FLESBUET) and Validity-Reliability Study. EG Özenç, MC Dogan Educational Sciences: Theory and Practice 14 (6), 2249-2258, 2014 | 17 | 2014 |
Eğitim fakültelerinde okuyan aday öğretmenlerin matematiğe karşı tutumları. IV M Doğan Hacettepe Ün. IV. Fen Bil. Eğt. Kong, 551-555, 2000 | 17 | 2000 |
Sosyolojik açıdan günümüzde Türk ailesinin fonksiyonları C Doğan Eğitim Bilimleri Dergisi, 1995 | 16 | 1995 |
Ekolojik Kurama Dayalı İşlevsel Okuryazarlık Yaşantısı Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Geçerlik Güvenirlik Çalışması EGD Özenç, M Cihangir Edam, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Educational Sciences: Theory and …, 2014 | 15* | 2014 |