Follow
M.Cihangir DOĞAN
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiyede sınıf öğretmeni yetiştirme politikaları ve sorunları
C Doğan
Bilig (Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi) 35, 133-149, 2005
1182005
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ
C Doğan
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 193-203, 2004
642004
Tarihsel gelişim sürecinde Yörükler
MS Doğan, C Doğan
İstanbul Journal of Sociological Studies, 15-29, 2004
492004
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
M Özenç, C Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Cilt 12 Sayı 1, 2007
482007
Türkiye'de boşanma sorununun sosyolojik ve istatistiki açıdan değerlendirilmesi
C Doğan
Istanbul Journal of Sociological Studies, 59-69, 1998
431998
Türkiye’de öğretmenlik mesleğinin sorunları ve öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri
MC Doğan
İstanbul: Burak Yayınları, 2003
412003
Investigation of Primary School Teachers' Perception of Discipline Types They Use for Classroom Management.
HV Bayraktar, MC Dogan
Higher Education Studies 7 (1), 30-45, 2017
392017
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin rasyonel sayılar konusundaki hazır bulunuşlukları
M Doğan, B Yeniterzi
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 217-237, 2011
362011
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
S ÇEKİRDEKÇİ, S Şengül, MC Doğan
Qualitative Studies 11 (4), 48-66, 2016
312016
Bilim şenliği etkinliklerinin öğrenci veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
M BAŞAR, C DOĞAN, N ŞENER, ZG DOĞAN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 132-147, 2018
292018
Yörüklerin hayat tarzı
M Doğan, C Doğan
Journal of Social Policy Conferences, 2019
242019
Kazak Türklerinde konukseverlik ve konuk ağırlama
C Doğan
Istanbul Journal of Sociological Studies, 27-44, 2007
242007
Eski Türk ailesinin yapısı ve fonksiyonları
C Doğan
Eğitim Bilimleri Dergisi, 1996
211996
Öğrencilerin matematik korkusunun incelenmesi
M Başar, M DOĞAN
Turkish Journal of Educational Studies 7 (3), 1-26, 2020
192020
İlkokulda öğretmen öğrenci iletişimi
M BAŞAR, MC DOĞAN, N ŞENER, U Özcan, H TOPAL
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-17, 2018
192018
İLKOKUL DÜZEYİNDE DİJİTAL OKURYAZARLIK BECERİLERİ RUBRİĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Z Aydemir, G Sakız, MC Doğan
Milli eğitim dergisi 48 (1), 617-638, 2019
182019
The Development of the Functional Literacy Experience Scale based upon Ecological Theory (FLESBUET) and Validity-Reliability Study.
EG Özenç, MC Dogan
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (6), 2249-2258, 2014
172014
Eğitim fakültelerinde okuyan aday öğretmenlerin matematiğe karşı tutumları. IV
M Doğan
Hacettepe Ün. IV. Fen Bil. Eğt. Kong, 551-555, 2000
172000
Sosyolojik açıdan günümüzde Türk ailesinin fonksiyonları
C Doğan
Eğitim Bilimleri Dergisi, 1995
161995
Ekolojik Kurama Dayalı İşlevsel Okuryazarlık Yaşantısı Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Geçerlik Güvenirlik Çalışması
EGD Özenç, M Cihangir
Edam, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Educational Sciences: Theory and …, 2014
15*2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20