Takip et
Azade Özlem Çalık
Azade Özlem Çalık
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turist rehberliği hizmet kalitesi ölçümü: Servqual yaklaşımı
Y Arslantürk, Ö Altunöz, AÖ Çalık
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (27), 107-118, 2013
422013
Animal ethics in tourism
AÖ ÇALIK, G Çiftçi
International Journal of Business and Management Studies 5 (1), 43-53, 2013
122013
Customer complaints in package tours and complaint management of tour guides
DY Akgün, E Ay, AÖ Çalık
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 5 (4), 1482-1494, 2022
22022
Cultural Heritage of Ottoman Anatolia Through the Eyes of Female Travelers
AÖ Çalık, G Çiftçi, D Yetgin
Heritage Tourism Beyond Borders and Civilizations: Proceedings of the …, 2020
22020
ANKARA KALESİNİN FİZİKSEL VE PSİKOLOJİK TAŞIMA KAPASİTESİNİN İNCELENMESİ.
Ö ALTUNÖZ, AÖ ÇALIK, M ÖZDEMİR
Journal of International Social Research 13 (75), 2020
12020
Judaism and Christianity Tour Route in Ankara in the Light of Faith Tourism
AÖ Çalık, Ö Altunöz
Request & Demand Adress, 146, 2023
2023
CUSTOMER COMPLAINTS IN PACKAGE TOURS AND COMPLAINT MANAGEMENT OF TOUR GUIDES
A Çalık, D Yetgin Akgün, E Ay
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) 5 (4), 2022
2022
TURİST REHBERLİGİ HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ: SERVQUAL YAKLASIMI.
Y ARSLANTURK, Ö ALTUNÖZ, AÖ ÇALIK
Journal of International Social Research 6 (27), 2013
2013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–8