Takip et
Türkan Argon
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İnsan kaynakları yönetimi
T Argon
Nobel yayın dağıtım, 2004
463*2004
İlköğretim kurumlarinda ailelerin eğitim sürecine katilimlarina yönelik öğretmen görüşleri
T Argon, C KIYICI
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 80-95, 2012
1662012
İlköğretim okulu yöneticilerinin değişimi yönetme yeterlikleri
T Argon, N Özçelik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008
1532008
İlköğretim okulu öğretmenlerinin içsel motivasyonları ve örgütsel kimliğe yönelik algıları
T Argon, R Ertürk
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 159-179, 2013
1232013
Conflicts at Schools and Their Impact on Teachers.
S Göksoy, T Argon
Journal of Education and Training studies 4 (4), 197-205, 2016
1132016
ÖĞRETMENLERİN SAHİP OLDUKLARI DUYGU DURUMLARINI OKUL YÖNETİCİLERİNİN DİKKATE ALIP ALMAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
T Argon
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 377-404, 2015
942015
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İLKOKULLARDA YÖNETİCİLERİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
T Argon
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 233-250, 2016
812016
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ VE FAKÜLTE KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN ALGILARI
T Argon, MA Kösterelioğlu
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (30), 43-61, 2009
802009
Akademisyenlerin Performans Değerlendirme, Motivasyon ve Örgütsel Adalet İle İlgili Görüşlerine İlişkin Nitel Bir Çalışma.
T Argon
International Online Journal of Educational Sciences 2 (1), 2010
71*2010
EBEVEYNLERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİME VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
T Argon, M Akkaya
Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 413-430, 2008
642008
Teacher and Administrator Views on School Principals' Accountability.
T Argon
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 925-944, 2015
612015
Okul yöneticilerinin iletişim sürecindeki etkililiğine ilişkin öğretmen algilari
M KÖSTERELİOĞLU, T Argon
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 1-17, 2010
592010
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel özdeşleşme ve örgütsel sinizm düzeylerine ilişkin görüşleri
T Argon, S Ekinci
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1-19, 2016
542016
İlköğretim okul yöneticilerinin öğretim liderliği rollerini gerçekleştirebilme düzeyleri
T Argon, M Mercan
Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar, 2009
532009
Examination of grit levels of teachers according to personal variables.
T Argon, A Kaya
Journal of Education and Training Studies 6 (n3a), 45-53, 2018
502018
ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM TARZLARI VE KURUMSAL İTİBARA YÖNELİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ.
T Argon, Ü Dilekçi
Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014
472014
Öğretmen adaylarının öz yeterlik algıları ile akademik alanda arzularını erteleme düzeylerine yönelik görüşleri
R Aydın, Y Ömür, T Argon
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 40 …, 2014
442014
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM SÜRECİNDE YAŞADIKLARI PROBLEMLER
T Argon, D Zafer
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 99-123, 2013
442013
Öğrencilerin lise yaşam kalitesi algıları ile okula bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
T Argon, M İsmetoğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 238-249, 2016
402016
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve çatışma yönetimi stilleri
T Argon, Ç Selvi
WJEIS 1 (1), 93-100, 2011
372011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20