İnsan kaynakları yönetimi T Argon Nobel yayın dağıtım, 2004 | 463* | 2004 |
İlköğretim kurumlarinda ailelerin eğitim sürecine katilimlarina yönelik öğretmen görüşleri T Argon, C KIYICI Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 80-95, 2012 | 166 | 2012 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin değişimi yönetme yeterlikleri T Argon, N Özçelik Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008 | 153 | 2008 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin içsel motivasyonları ve örgütsel kimliğe yönelik algıları T Argon, R Ertürk Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 159-179, 2013 | 123 | 2013 |
Conflicts at Schools and Their Impact on Teachers. S Göksoy, T Argon Journal of Education and Training studies 4 (4), 197-205, 2016 | 113 | 2016 |
ÖĞRETMENLERİN SAHİP OLDUKLARI DUYGU DURUMLARINI OKUL YÖNETİCİLERİNİN DİKKATE ALIP ALMAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ T Argon Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 377-404, 2015 | 94 | 2015 |
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İLKOKULLARDA YÖNETİCİLERİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI T Argon Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 233-250, 2016 | 81 | 2016 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ VE FAKÜLTE KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN ALGILARI T Argon, MA Kösterelioğlu Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (30), 43-61, 2009 | 80 | 2009 |
Akademisyenlerin Performans Değerlendirme, Motivasyon ve Örgütsel Adalet İle İlgili Görüşlerine İlişkin Nitel Bir Çalışma. T Argon International Online Journal of Educational Sciences 2 (1), 2010 | 71* | 2010 |
EBEVEYNLERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİME VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ T Argon, M Akkaya Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 413-430, 2008 | 64 | 2008 |
Teacher and Administrator Views on School Principals' Accountability. T Argon Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 925-944, 2015 | 61 | 2015 |
Okul yöneticilerinin iletişim sürecindeki etkililiğine ilişkin öğretmen algilari M KÖSTERELİOĞLU, T Argon Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 1-17, 2010 | 59 | 2010 |
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel özdeşleşme ve örgütsel sinizm düzeylerine ilişkin görüşleri T Argon, S Ekinci Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1-19, 2016 | 54 | 2016 |
İlköğretim okul yöneticilerinin öğretim liderliği rollerini gerçekleştirebilme düzeyleri T Argon, M Mercan Eğitim Araştırmalarında Güncel Sorunlar ve Yeni Yaklaşımlar, 2009 | 53 | 2009 |
Examination of grit levels of teachers according to personal variables. T Argon, A Kaya Journal of Education and Training Studies 6 (n3a), 45-53, 2018 | 50 | 2018 |
ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM TARZLARI VE KURUMSAL İTİBARA YÖNELİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. T Argon, Ü Dilekçi Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014 | 47 | 2014 |
Öğretmen adaylarının öz yeterlik algıları ile akademik alanda arzularını erteleme düzeylerine yönelik görüşleri R Aydın, Y Ömür, T Argon Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 40 …, 2014 | 44 | 2014 |
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM SÜRECİNDE YAŞADIKLARI PROBLEMLER T Argon, D Zafer Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 99-123, 2013 | 44 | 2013 |
Öğrencilerin lise yaşam kalitesi algıları ile okula bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki T Argon, M İsmetoğlu Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 238-249, 2016 | 40 | 2016 |
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ve çatışma yönetimi stilleri T Argon, Ç Selvi WJEIS 1 (1), 93-100, 2011 | 37 | 2011 |