İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin bilgisayarla ilgili öz-yeterlik algısı P Aşkar, U Aysun Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (21), 2001 | 594* | 2001 |
Kolb öğrenme stili envanteri P Aşkar, B Akkoyunlu Eğitim ve Bilim 17 (87), 1993 | 469* | 1993 |
Effects of computer simulations and problem-solving approaches on high school students Ö Geban, P Askar, Ï Özkan The Journal of Educational Research 86 (1), 5-10, 1992 | 445 | 1992 |
A structural equation model for ICT usage in higher education YK Usluel, P Aşkar, T Baş Journal of Educational Technology & Society 11 (2), 262-273, 2008 | 210 | 2008 |
Matematik dersine yönelik tutumu ölçen likert tipi bir ölçeğin geliştirilmesi P Aşkar Eğitim ve Bilim 11 (62), 31-36, 1986 | 202 | 1986 |
An investigation of factors related to self-efficacy for Java Programming among engineering students. P Askar, D Davenport Online Submission 8 (1), 2009 | 192 | 2009 |
The development of a reflective thinking skill scale towards problem solving G Kizilkaya, P Askar Egitim ve Bilim 34 (154), 82, 2009 | 190* | 2009 |
The effect of spreadsheet and dynamic geometry software on the achievement and self-efficacy of 7th-grade students M Isiksal, P Askar Educational Research 47 (3), 333-350, 2005 | 186 | 2005 |
İlköğretim öğrencileri için matematik ve bilgisayar öz-yeterlik algısı ölçekleri M IŞIKSAL, P Aşkar Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 2003 | 136 | 2003 |
Blended learning, e-learning and mobile learning in mathematics education MC Borba, P Askar, J Engelbrecht, G Gadanidis, S Llinares, MS Aguilar ZDM 48 (5), 589-610, 2016 | 123 | 2016 |
Özürlü Bir Çocuğa Sahip Anne-Babalardaki Stresin Yordannıası F AKKOK, P AŞKAK, AN KARANCI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 1 (02), 1992 | 105 | 1992 |
Öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ölçeği P Aşkar, M Erden Çağdaş Eğitim 121 (12), 8-11, 1987 | 101 | 1987 |
The comparison of the opinions of the university students on the usage of blog and wiki for their courses U Avci, P Askar Journal of Educational Technology & Society 15 (2), 194-205, 2012 | 97 | 2012 |
Öğrencilerin teknolojiye yönelik tutum ölçeği faktör yapılarının incelenmesi: Türkiye örneği H Yurdugül, P Aşkar Elementary Education Online 7 (2), 2008 | 94* | 2008 |
Yeni öğretim programlarını inceleme ve değerlendirme raporu P Aşkar, F Paykoç, F Korkut, S Olkun, B Yangın, J Çakıroğlu İstanbul: Sabancı Üniversitesi,[Online]: http://www. erg. sabanciuniv. edu …, 2005 | 94* | 2005 |
The development of a scale on assessing constructivist learning environments S Arkun, P Askar | 89* | 2010 |
Contribution of students' mathematical skills and spatial ability of achievement in secondary school physics Ö Delialioğlu, P Aşkar Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (16), 1999 | 88 | 1999 |
Programlama dersi ile ilgili özdüzenleyici öğrenme stratejileri ve başarı arasındaki ilişkinin incelenmesi T HAŞLAMAN, P AŞKAR Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 110-122, 2007 | 87* | 2007 |
Students’ perceptions of computer assisted instruction environment and their attitudes towards computer assisted learning P Aşkar, H Yavuz, M Köksal Educational Research 34 (2), 133-139, 1992 | 82 | 1992 |
Logistic regression modeling for predicting task-related ICT use in teaching P Askar, YK Usluel, FK Mumcu Journal of Educational Technology & Society 9 (2), 141-151, 2006 | 75 | 2006 |