Takip et
Emine Eser Gegez
Emine Eser Gegez
bilgi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Linking corporate social responsibility to corporate reputation: a study on understanding behavioral consequences
C Maden, E Arıkan, EE Telci, D Kantur
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 655-664, 2012
3372012
Investigating the mediating role of corporate reputation on the relationship between corporate social responsibility and multiple stakeholder outcomes
E Arikan, D Kantur, C Maden, EE Telci
Quality & Quantity 50, 129-149, 2016
1562016
The theory of cognitive dissonance: A marketing and management perspective
EE Telci, C Maden, D Kantur
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 378-386, 2011
1242011
Source characteristics and advertising effectiveness: The roles of message processing motivation and product category knowledge
C Yilmaz, E Eser Telci, M Bodur, T Eker Iscioglu
International Journal of Advertising 30 (5), 889-914, 2011
842011
Markaların sosyal medya kullanımının tüketici davranışı üzerindeki etkiler
C Aytan, ET Eser
742014
High shopping mall patronage: is there a dark side?
EE Telci
Quality & quantity 47 (5), 2517-2528, 2013
382013
Değişen tüketici kültüründe yeni trend: Ortak tüketim
B Gümüş, EE GEGEZ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 10 (20), 155-178, 2017
242017
University reputation: Scale development and validation.
EE Telci, D Kantur
Bogazici journal: review of social, economic & administrative studies 28 (2), 2014
152014
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ VE BOYUTLARININ MÜŞTERİ TUTUM VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
E ARIKAN, EE TELCİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 7 (14), 87-106, 2014
142014
Mobil internet, tüketici materyalizmi ve alışveriş bağımlılığı: alışveriş motivasyonlarının düzenleyici etkisi üzerine bir araştırma
AB Özçelik, EE Gegez, Ş Burnaz
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 3 (2), 1-20, 2017
112017
Children in marketing: A review, synthesis and research agenda
O Sigirci, AE Gegez, H Aytimur, EE Gegez
International journal of consumer studies 46 (5), 1594-1639, 2022
102022
Consumer decision-making styles and multi-channel shopping: the missing links
EE Telci
The Business Review, Cambridge 14 (2), 113-20, 2010
82010
Marka özgünlüğü, marka güveni ve müşteri satın alma davranışı. 19
E Arıkan, EE Telci
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı, Gaziantep, 523-532, 2014
72014
Mall shopping behavior: An examination of differences in utilitarian versus hedonic shoppersmall shopping experiences
EE Telci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
32011
DESIGN NEWNESS EFFECTS ON CONSUMERS’HEARTS AND MINDS, AND THE MODERATING ROLES OF INVOLVEMENT AND
B Gümüş, EE Gegez
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 13 (2), 305-332, 2020
22020
Consumer decision making styles and multichannel shopping policy-the missing links‖
EE Telci
The Business Review, 114-119, 2010
22010
The Perception of Warning Signs at Different Cultures
Y Girisken, E Eser Telci, E Arikan, E Kefallonitis
Strategic Innovative Marketing: 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015, 253-258, 2017
12017
Globalization in the banking sector: The case of Turkey
EE Telci
Proceedings of the Management of International Business and Economics …, 2009
12009
Children in Marketing: A Review, Synthesis and Research Agenda
Ö Sığırcı, AE Gegez, H Aytimur, EE Gegez
International Journal of Consumer Studies, 2022
2022
Yüksek teknoloji markaları
B Gümüş, EE Gegez
Beta, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20