Takip et
murat pektaş
murat pektaş
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİNDİRİM SİSTEMİ VE BOŞALTIM SİSTEMİ KONULARINI ÖĞRENMELERİ ÜZERİNE ETKİSİ
M PEKTAŞ, L Türkmen, K Solak
Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 465-472, 2006
942006
Akıllı tahta kullanımlı mikro öğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB’larına ve akıllı tahta kullanıma yönelik algılarına etkisi
Hİ AKYÜZ, MA KURNAZ, E KABATAŞ MEMİŞ
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE--Vol 3 (1), 2014, pp. 1-14, 2014
882014
FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ÖĞRETMEN” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
M PEKTAŞ, AO KILDAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 270-288, 2009
802009
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
M Pektaş, ST Kamer
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (4), 829-850, 2011
74*2011
What do prospective teachers think about educational gamification?
M Pektaş, İ Kepceoğlu
Science education international 30 (1), 2019
602019
Gamification of middle school mathematics and science: game-playing for learning
L Incikabi, I Kepceoglu, M Pektas
Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational …, 2020
542020
Ortaöğretime Geçiş Sınavlarındaki Matematik ve Fen Sorularının PISA Problem Çözme Çerçevesine Göre İncelenmesi.
L İNCİKABI, M PEKTAŞ, C SÜLE
Journal of kirsehir education faculty 17 (2), 2016
432016
Biyoloji öğretiminde yapılandırmacı yaklaşımın ve bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısı ve tutumlarına etkisi
M Pektaş
Unpublished Doctoral Dissertation, University of Gazi, Ankara, Turkey, 2008
402008
Effects of lesson study on science teacher candidates' teaching efficacies
M Pektas
Educational Research and Reviews 9 (6), 164, 2014
392014
Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey
AO Kildan, BU Ibret, M Pektas, D Aydinozu, L Incikabi, E Recepoglu
Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (2), 51-68, 2013
382013
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin ölçme-değerlendirmede kavram haritası kullanım durumları
MA Kurnaz, M Pektaş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 1-10, 2013
332013
Ortaokul öğrencilerine müfredat dışında uygulanan bazı biyoteknoloji etkinliklerinin bilimin doğası görüşleri ve biyoteknoloji bilgilerine etkisi
E SÖNMEZ, M PEKTAŞ
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (5), 2019-2036, 2017
23*2017
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN VE DOĞA İLE İLGİLİ KONULARIN ÖĞRETİLMESİNDE OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
O Kıldan, M Pektaş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 113-127, 2009
202009
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Okuma Parçalarının Bilim Tarihi Kullanımı Açısından İncelenmesi.
A KOÇYİĞİT, M PEKTAŞ
Cumhuriyet International Journal of Education 6 (1), 2017
182017
An investigation of mathematics and science questions in entrance examinations for secondary education institutions in Turkey
L Incikabi, MA Kurnaz, M Pektas
Journal of Baltic Science Education 12 (3), 352, 2013
182013
Elektriklenme, yıldırım ve şimşek ile ilgili öğrenci zihinsel modellerinin incelenmesi
MA Kurnaz, F TARAKÇI, A AYDIN, M Pektaş
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (4), 2013
162013
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
MA Kurnaz, L İncikabı, M Pektaş, S Özgelen
Anthropologist, 16 (3): 701-709 (2013), 2013
15*2013
A Comparison of the Middle School Science Programmes in Turkey, Singapore and Kazakhstan
Ö Yazıcıoğlu, M Pektaş
International Electronic Journal of Elementary Education 11 (2), 143-150, 2018
122018
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
M Sadak, L Incikabi, F Ulusoy, M Pektas
Thinking Skills and Creativity 45, 101108, 2022
112022
Orta öğretim fen ders kitaplarının TIMSS çerçevesine göre analizi
M Pektaş, L İNCİKABI, YAZ Ömer
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 29-48, 2015
112015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20