Takip et
Saban Altin
Saban Altin
yozgat bozok üniversitesi
bozok.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Spor pazarlamasında lisanslı ürünlerin tercihinde, kulüp imajı, marka efangelizmi, takım sadakati ve takımla özdeşleşme değişkenlerinin etkisi
Ş Altın, LB Ediş, İ Tüfekçi, B Altın
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (4), 3759-3775, 2020
122020
Analysis of the Relationship between Job Satisfaction, Burnout, Occupational Ethics Perceptions and Organizational Commitment of Salespersons in the Retail Sector by Structural …
Ş ALTIN, R KURTOĞLU, C KARTAL
International Journal of Advance Research in Computer Science and Management …, 2017
82017
Perakendecilik sektöründeki satış elemanlarının örgütsel bağlılığı, meslek etiği algılamaları, iş tatmini ve tükenmişliği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ş ALTIN
Kırıkkale Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilimdalı …, 2017
72017
Ev Dekorasyonunda Kullanılan Renklerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi
Ş ALTIN, B ÇİÇEK
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 3430-3447, 2019
42019
Üniversitelerin Örgütsel İmajı Ve Öğrencilerin Üniversite Tercihleri Arasındaki İlişki: Bozok Universitesinde Bir Araştırma
M ÖNEREN, Ş ALTIN, GE ÇİFTÇİ
Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi 11 (Özel Sayı 1), 441-463, 2015
42015
ÇALIŞANLARIN İŞ GÜVENCESİZLİĞİ ALGILARININ PRESENTEİZM DÜZEYLERİNE ETKİLERİNDE İŞ STRESİNİN ARACILIK ROLÜ*
Ş ALTIN, B HIRLAK, GE ÇİFTÇİ
SOSYAL VE BEŞERi BiLiMLER ARAŞTIRMALARI 2018 1, 161-170, 2018
3*2018
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Tüketim Alışkanlıklarında Marka Farkındalığının Etkisi
Ş ALTIN, B ÇİÇEK, K SAĞLAM
Sosyal Bilimlerde Stratejik Yaklaşımlar 1, 215-238, 2018
32018
Başarılı satış elemanlarının özellikleri: İmalat ve perakendecilik sektöründe karşılaştırmalı bir araştırma
Ş ALTIN
SDÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü. işletme anabilimdalı yüksek lisans tezi, 2011
32011
Tüketici Davranışları-I-Güncel Akademik Çalıșmalar
D KARAMAN, Ç AKDOĞAN, R KURTOĞLU, T ÖZKAN, BN ÖZTÜRK, ...
Eğitim Yayınevi, 2021
12021
Üniversite-Sanayi İşbirliğinde Karşılaşılan Sorunlar ve Sektörün Beklentileri: Yozgat Organize Sanayi Bölgesi Örneği
Ş Altın, N Özçetin, B Ünver, A Şengönül
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION 1 (Special Issue), 1-11, 2018
12018
GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM
B ALTIN, M KARA, Ş ALTIN
SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, 113, 2022
2022
Araştırma Makalesi
İ BOZACI, Ş ALTIN, İ GÖKDENİZ
2020
ÖRGÜTSEL İKLİMİN ÇALIŞANLARIN PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYİNE ETKİSİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
GE ÇİFTÇİ, Ş ALTIN
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 353-375, 2020
2020
Tüketicinin Çekiliş Bağımlılığına Yönelik Bir Saha Araştırması
İ BOZACI, Ş ALTIN, İ GÖKDENİZ
Third Sector Social Economic Review 55 (2), 1282-1297, 2020
2020
Spor Pazarlamasında Lisanslı Ürünlerin Tercihinde, Kulüp İmajı, Marka Efangelizmi, Takım Sadakati ve Takımla Özdeşleşme Değişkenlerinin Etkisi
Ş ALTIN, LB EDİŞ, İ TÜFEKÇİ, B ALTIN
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (4), 3759-3775, 2020
2020
Online Ortamda Reklama Yönelik Tutum, Gösteriş Tüketimi ve Alışveriş Bağımlılığı İlişkilerinin İncelenmesi
İ BOZACI, Ş ALTIN, İ GÖKDENİZ
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (2), 1447-1458, 2020
2020
TÜKETİCİ-TÜKETİCİ ETKİLEŞİMİ SONRASI GERÇEKLEŞEN SATIŞ ALMA DAVRANIŞININ TÜKETİCİLERİN SUÇLULUK VE UTANÇ DUYGULARINA ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
İ TÜFEKCİ, Ş ALTIN
The Journal of Academic Social Science 56 (56), 648-668, 2019
2019
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA: “YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ
Ş ALTIN, B ÇİÇEK
İKSAD YAYIN EVİ, 83-112, 2019
2019
SATIŞ ELEMANLARININ MÜŞTERİLERE YÖNELİK ETİK ALGILAMALARI İLE İŞ TATMİNLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
Ş ALTIN
SOSYAL VE BEŞERi BiLiMLER ARAŞTIRMALARI 1, 276-285, 2018
2018
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ
Ş ALTIN, B ÇİÇEK, K SAĞLAM
SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR 1, 215-238, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20