Follow
İlyas AKKUŞ
İlyas AKKUŞ
Instructional Technology, İnönü Üniversitesi
Verified email at inonu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Eş zamanlı Öğrenme Ortamlarında Karşılaşılan Teknik Sorunların Öğretici ve Öğrenen Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
İ Akkuş, S Acar
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 363-376, 2017
472017
Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı
D Kaleci, D Tuba, İ Akkuş
Akademik Bilişim 2016, http://ab.org.tr/ab16/bildiri/270.pdf, 2016
402016
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
İ Akkuş, U Özhan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 19-33, 2017
37*2017
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
İ Akkuş, U Özhan
ITTES 2017, 2017
302017
Bilgisayar destekli teknik resim dersinde artırılmış gerçeklik uygulamalarının makine mühendisliği öğrencilerinin akademik başarısına ve uzamsal yeteneklerine etkisi
İ Akkuş
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
242016
Ortaokul öğrencileri için kodlamaya yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
İ Akkuş, U Özhan, A Kan
İlköğretim Online (elektronik), 2019
232019
Açık Kaynak Kodlu Mobil Uzaktan Eğitim Yönetim Sistemleri
İ Akkuş, M Kapıdere
ICITS, 2015
202015
Yeni bir öğrenme ortamı olarak artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla sosyal bilgiler öğretimi
E Koçoğlu, İ Akkuş, U Özhan
Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi 2 (2), 313-336, 2017
152017
A research on determining the effect of technical problems in simultaneous learning environments on teachers and learners
İ AKKUŞ, S ACAR
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 363-376, 2017
72017
The Effects of Augmented Reality in the Technical Drawing Course on Engineering Students' Spatial Ability and Academic Achievement
İ AKKUŞ, PY ARSLAN
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (2), 160, 2022
52022
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi
İ Akkuş, Y Güzel, U Özhan
SDU International Journal of Educational Studies 8 (1), 36-50, 2021
32021
Öğrenci yanıtlama sistemlerinin kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: Kahoot! örneği
İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR
Journal of Qualitative Research in Education, 2021
32021
Attitude scale towards coding for secondary school students: A validity and reliability study
İ AKKUŞ, U ÖZHAN, A KAN
Elementary Education Online 18 (2), 2019
32019
Student views on the use of online student response systems: The Kahoot! case
İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 235-254, 2021
22021
Çevrimiçi Öğrenci Yanıtlama Sistemleri Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri: Kahoot Örneği
İ Akkuş, U Özhan, H Çakır
ICITS 2017, 132-133, 2017
22017
Tablet Bilgisayarların Eğitsel Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
U Özhan, Y Güzel, İ Akkuş
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (14), 90-103, 2020
2020
Fen Bilgisi Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları
U Özhan, İ Akkuş
UETS 2017, 2017
2017
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışları ile Akademik Ertelemecilik Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
U Özhan, İ Akkuş
UETS 2017, 2017
2017
Giyilebilir Cihazlarda Artırılmış Gerçeklik Kullanımı ve Eğitime Yansımaları
İ Akkuş, Ö Uğur
ITTES 2017, 2017
2017
Web Programlama Öğretiminde Zihin Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
S Karataş, İ Akkuş
ICITS 2017, 65-66, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20