Eş zamanlı Öğrenme Ortamlarında Karşılaşılan Teknik Sorunların Öğretici ve Öğrenen Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma İ Akkuş, S Acar İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 363-376, 2017 | 47 | 2017 |
Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı D Kaleci, D Tuba, İ Akkuş Akademik Bilişim 2016, http://ab.org.tr/ab16/bildiri/270.pdf, 2016 | 40 | 2016 |
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları İ Akkuş, U Özhan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 19-33, 2017 | 37* | 2017 |
Matematik ve Geometri Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları İ Akkuş, U Özhan ITTES 2017, 2017 | 30 | 2017 |
Bilgisayar destekli teknik resim dersinde artırılmış gerçeklik uygulamalarının makine mühendisliği öğrencilerinin akademik başarısına ve uzamsal yeteneklerine etkisi İ Akkuş İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 24 | 2016 |
Ortaokul öğrencileri için kodlamaya yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması İ Akkuş, U Özhan, A Kan İlköğretim Online (elektronik), 2019 | 23 | 2019 |
Açık Kaynak Kodlu Mobil Uzaktan Eğitim Yönetim Sistemleri İ Akkuş, M Kapıdere ICITS, 2015 | 20 | 2015 |
Yeni bir öğrenme ortamı olarak artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla sosyal bilgiler öğretimi E Koçoğlu, İ Akkuş, U Özhan Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi 2 (2), 313-336, 2017 | 15 | 2017 |
A research on determining the effect of technical problems in simultaneous learning environments on teachers and learners İ AKKUŞ, S ACAR İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 363-376, 2017 | 7 | 2017 |
The Effects of Augmented Reality in the Technical Drawing Course on Engineering Students' Spatial Ability and Academic Achievement İ AKKUŞ, PY ARSLAN Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (2), 160, 2022 | 5 | 2022 |
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Uluslararası Yayınların İçerik Analizi: 2011-2019 Dönemi İ Akkuş, Y Güzel, U Özhan SDU International Journal of Educational Studies 8 (1), 36-50, 2021 | 3 | 2021 |
Öğrenci yanıtlama sistemlerinin kullanımı hakkında öğrenci görüşleri: Kahoot! örneği İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 3 | 2021 |
Attitude scale towards coding for secondary school students: A validity and reliability study İ AKKUŞ, U ÖZHAN, A KAN Elementary Education Online 18 (2), 2019 | 3 | 2019 |
Student views on the use of online student response systems: The Kahoot! case İ Akkuş, U Özhan, H ÇAKIR Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 235-254, 2021 | 2 | 2021 |
Çevrimiçi Öğrenci Yanıtlama Sistemleri Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri: Kahoot Örneği İ Akkuş, U Özhan, H Çakır ICITS 2017, 132-133, 2017 | 2 | 2017 |
Tablet Bilgisayarların Eğitsel Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması U Özhan, Y Güzel, İ Akkuş İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (14), 90-103, 2020 | | 2020 |
Fen Bilgisi Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları U Özhan, İ Akkuş UETS 2017, 2017 | | 2017 |
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışları ile Akademik Ertelemecilik Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi U Özhan, İ Akkuş UETS 2017, 2017 | | 2017 |
Giyilebilir Cihazlarda Artırılmış Gerçeklik Kullanımı ve Eğitime Yansımaları İ Akkuş, Ö Uğur ITTES 2017, 2017 | | 2017 |
Web Programlama Öğretiminde Zihin Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi S Karataş, İ Akkuş ICITS 2017, 65-66, 2017 | | 2017 |