Takip et
İsmail Dönmez
İsmail Dönmez
Assoc. Prof. Dr. | Muş Alparslan University
alparslan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
To compare student centred education and teacher centred education in primary science and technology lesson in terms of learning environments
B Acat, İ Dönmez
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1805-1809, 2009
672009
Conducting academic research with the ai interface chatgpt: Challenges and opportunities
İ DÖNMEZ, I Sahin, S GÜLEN
Journal of STEAM Education 6 (2), 101-118, 2023
382023
STEM Eğitimi Çerçevesinde Robotik Turnuvalara Yönelik Öğrenci ve Takım Koçlarının Görüşleri (Bilim Kahramanları Buluşuyor Örneği)
İ Dönmez
Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi 2 (1), 25-42, 2017
352017
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Ş Kirmit, İ Dönmez, HE Çataltaş
Journal of STEAM Education 1 (2), 17-26, 2018
312018
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğrenme ortamlarının öğrenci merkezli eğitim açısından değerlendirilmesi
İ Dönmez
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir: Osmangazi Üniversitesi Fen …, 2008
302008
Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi İle İlgili Araştırmaların İncelenmesi
İ Dönmez, Ş İdin
Üstün Zekalılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi (ÜZEYAD) 4 (2), 57-74, 2017
282017
Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Virüsü Hakkında Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
İ Dönmez, S Gürbüz
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (4), 2159 - 2172, 2020
272020
Impact of Out-of-School STEM Activities on STEM Career Choices of Female Students
I Donmez
Eurasian Journal of Educational Research, 173-204, 2021
212021
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi.
İ Dönmez, N Pekcan, M Tekçe
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul Kültür Üniversitesi, Antalya, 2016
182016
Determination of the STEM Career Interests of Middle School Students
İ Dönmez, Ş İdin
International Journal of Progressive Education 16 (4), 1-12, 2020
142020
The views of Turkish science teachers about gender equity within science education
Ş İdin, İ Dönmez
International Science Education 28 (22), 46-57, 2017
142017
STEM Education in Metaverse Environment: Challenges and Opportunities
S GÜLEN, İ DÖNMEZ, İ Şahin
Journal of STEAM Education 5 (2), 100-103, 2022
132022
A metaphor analysis study related to STEM subjects based on middle school students’ perceptions
S Idin, I Donmez
Journal of Education in Science Environment and Health 4 (2), 246-257, 2018
132018
Destekleme ve yetiştirme kurslarının yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşlerine dayanarak fırsat eşitliği açısından değerlendirilmesi
İ Dönmez, S Gürbüz, M Tekçe
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezî …, 2018
132018
Sınıf öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Hatay İskenderun ilçesi örneği)
İ Dönmez
Biruni Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
122018
Impact of Argumentation-Based STEM Activities on Ongoing STEM Motivation
İ Dönmez, S Gülen, M Ayaz
Journal for STEM Education Research 5 (1), 78–101, 2022
112022
Bazı bölgesel organik atıkların topraksız tarımda (torba kültürü) kullanılabilme imkanlarının belirlenmesi
H Özer, İ Dönmez, C Gülser
Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi 31 (2), 171-178, 2016
112016
Determining lower-secondary students’ STEM motivation: A profile from Turkey
I Dönmez, S Idin, S Gürbüz
Journal of Baltic Science Education 21 (1), 38-51, 2022
102022
Orhan Pamuk’un Sessiz Ev romanındaki atasözü ve deyimlerin Arapça çevirilerinin Mona Baker çeviri stratejilerine göre incelenmesi
Mİ DÖNMEZ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat, 2018
92018
STEM Education Dimensions: from STEM Literacy to STEM Assessment
I Dönmez
Research Highlights in Education and Science 2020, 154-170, 2020
82020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20