Parental Socialization of Emotion: How Mothers Respond to Their Children's Emotions in Turkey. E Ersay International Journal of Emotional Education 6 (1), 33-46, 2014 | 38 | 2014 |
PreschoolTeachers’ Emotional Awareness Levels and Their Responses to Children's Negative Emotions E Ersay Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1833-1837, 2015 | 31 | 2015 |
Aile eğitimi programlarının planlanması, uygulanması, ve değerlendirilmesi. E Ersay Anı Yayıncılık, 2019 | 10 | 2019 |
Investigating pre-service early childhood teachers’ views on science technology and society issues in Turkey E Ersay Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1397-1402, 2015 | 10 | 2015 |
Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (Mesleki Eğitim Fakültesi örneği) E Ersay, N Yazçayır İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014 | 8* | 2014 |
Investigating the relationship between pre-service early childhood teachers' emotional awareness levels and their emotion regulation strategies E Ersay, D Türkoğlu, KB Kaynak European Journal of Research on Education 2 (2), 229-237, 2014 | 8 | 2014 |
How pre-service early childhood teachers respond to children's negative emotions E Ersay, KB Kaynak, D Türkoğlu European Journal of Research on Education 2 (2), 238-244, 2014 | 3 | 2014 |
Okul Öncesi Dönem Çocuğuna Sahip Anne ve Babaların Duygu Sosyalleştirme Davranışlarının İncelenmesi S İnce, E Ersay Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 2022 | 2 | 2022 |
Aile eğitimi ve katılımı E Ersay Lisans Yayıncılık, 2021 | 2 | 2021 |
Duygusal gelişim E ERSAY PEGEM AKADEMİ, 2019 | 2 | 2019 |
Block play and performance standards: Using unstructured materials to teach academic content J Johnson, E Ersay, J Christie, L Cohen, L Plaster Presentation at the National Association for the Education of Young Children, 2006 | 2 | 2006 |
Erken Çocuklukta Bilime Yönelik Motivasyonun Ölçülmesi: Bir Uyarlama Çalışması E Bulut Öngen, M. & Ersay GAZİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 8 (1), 45 - 61, 2022 | 1 | 2022 |
Early Childhood Resilience: Promising Results from a New Scale E Ersay | 1 | 2018 |
Okul öncesi dönem fen eğitimi anlayışları ve program örnekleri E Ersay PEGEM, 2017 | 1 | 2017 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocukların negatif duygularına vermeyi tercih ettikleri cevaplar kendi duygusal yeterlilikleri ile açıklanabilir mi Yol Analizi çalışması E ERSAY, K KAYNAK | 1 | 2016 |
INVESTIGATING PRESERVES PRIMARY AND EARLY CHILDHOOD EDUCATION TEACHERS‟ VIEWS ON SCIENCE TECHNOLOGY AND SOCIETY ISSUES Z Yakar, EE Cekmecelioglu XIV IOSTE, 1222, 2010 | 1 | 2010 |
Try to Understand Motivation for Science Learning in Early Childhood E Ersay, MB Ongen | 1 | |
Ebeveynlerin Doğa İlişkisi ile Çocukların Doğa Anlayışının İncelenmesi MB Öngen, E Ersay Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (2), 98-121, 2023 | | 2023 |
60-72 Aylık Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Empati Becerilerinin İncelenmesi A Ersay, E. & Koca SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal 8 (95), 611-619, 2022 | | 2022 |
Try to Understand Motivation for Science Learning in Early Childhood EEMB Ongen IOSTE 1 (1), 95-101, 2021 | | 2021 |