Follow
Prof. Dr. Ebru ERSAY
Title
Cited by
Cited by
Year
Parental Socialization of Emotion: How Mothers Respond to Their Children's Emotions in Turkey.
E Ersay
International Journal of Emotional Education 6 (1), 33-46, 2014
382014
PreschoolTeachers’ Emotional Awareness Levels and Their Responses to Children's Negative Emotions
E Ersay
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1833-1837, 2015
312015
Aile eğitimi programlarının planlanması, uygulanması, ve değerlendirilmesi.
E Ersay
Anı Yayıncılık, 2019
102019
Investigating pre-service early childhood teachers’ views on science technology and society issues in Turkey
E Ersay
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1397-1402, 2015
102015
Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (Mesleki Eğitim Fakültesi örneği)
E Ersay, N Yazçayır
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014
8*2014
Investigating the relationship between pre-service early childhood teachers' emotional awareness levels and their emotion regulation strategies
E Ersay, D Türkoğlu, KB Kaynak
European Journal of Research on Education 2 (2), 229-237, 2014
82014
How pre-service early childhood teachers respond to children's negative emotions
E Ersay, KB Kaynak, D Türkoğlu
European Journal of Research on Education 2 (2), 238-244, 2014
32014
Okul Öncesi Dönem Çocuğuna Sahip Anne ve Babaların Duygu Sosyalleştirme Davranışlarının İncelenmesi
S İnce, E Ersay
Gelişim ve Psikoloji Dergisi, 2022
22022
Aile eğitimi ve katılımı
E Ersay
Lisans Yayıncılık, 2021
22021
Duygusal gelişim
E ERSAY
PEGEM AKADEMİ, 2019
22019
Block play and performance standards: Using unstructured materials to teach academic content
J Johnson, E Ersay, J Christie, L Cohen, L Plaster
Presentation at the National Association for the Education of Young Children, 2006
22006
Erken Çocuklukta Bilime Yönelik Motivasyonun Ölçülmesi: Bir Uyarlama Çalışması
E Bulut Öngen, M. & Ersay
GAZİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 8 (1), 45 - 61, 2022
12022
Early Childhood Resilience: Promising Results from a New Scale
E Ersay
12018
Okul öncesi dönem fen eğitimi anlayışları ve program örnekleri
E Ersay
PEGEM, 2017
12017
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocukların negatif duygularına vermeyi tercih ettikleri cevaplar kendi duygusal yeterlilikleri ile açıklanabilir mi Yol Analizi çalışması
E ERSAY, K KAYNAK
12016
INVESTIGATING PRESERVES PRIMARY AND EARLY CHILDHOOD EDUCATION TEACHERS‟ VIEWS ON SCIENCE TECHNOLOGY AND SOCIETY ISSUES
Z Yakar, EE Cekmecelioglu
XIV IOSTE, 1222, 2010
12010
Try to Understand Motivation for Science Learning in Early Childhood
E Ersay, MB Ongen
1
Ebeveynlerin Doğa İlişkisi ile Çocukların Doğa Anlayışının İncelenmesi
MB Öngen, E Ersay
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (2), 98-121, 2023
2023
60-72 Aylık Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Empati Becerilerinin İncelenmesi
A Ersay, E. & Koca
SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal 8 (95), 611-619, 2022
2022
Try to Understand Motivation for Science Learning in Early Childhood
EEMB Ongen
IOSTE 1 (1), 95-101, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20