Takip et
Erhan akyazı
Erhan akyazı
Professor of Informatics, Marmara University
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İletişim fakültesi öğrencilerinin amaç, benimseme, yalnızlık düzeyi ilişkisi bağlamında sosyal ağları kullanımı
E Akyazı, AT Ünal
Global Media Journal TR 3 (6), 1-24, 2013
1702013
Hemşirelerin bilgisayar kullanımlarına yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
HK SOFTA, F AKDURAN, E AKYAZI
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 3 (3), 845-858, 2014
322014
Kültürel kimlik farkındalığı yaratmada sosyal ağların rolü: Manav Türkleri üzerine bir araştırma
E Akyazı, D Ateş
Sosyal medya akademi 1, 2012
312012
Halkla ilişkiler uygulamaları açısından sosyal medya
E Akyazı, P Aslan
Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler Sosyal Medya ve Ağ Toplumu-1, Reklam …, 2013
232013
Teknolojik Değişim ve Dönüşümlerin Gazetecilik Üzerindeki Etkilerinin Tarihsel Süreçte Değerlendirilmesi
CS Sütçü, E Akyazı, NE Dilmen
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006) Can Bilgili (eds), Beta …, 2006
202006
Yeni iletişim ortamlarında etkileşim ve mobil radyolara yönelik bir araştırma
E Akyazı
Marmara İletişim Dergisi, 153-162, 2014
152014
Yeni İletişim Ortamları ve Bilgi Uçurumu
C Sütçü, E Akyazı
1st International Conference of New Media and Interactivity, 2006
152006
Yayıncılığın değişen yüzü: yeni medya teknolojilerinin yayıncılık üzerindeki etkileri
CS Sütçü, E Akyazı
Der Yayınları, 2005
152005
Sosyal medyanın tüketici davranışları üzerine etkileri: ünlülerin twitter hesapları üzerine bir araştırma
E Akyazı
Sosyal Medya Araştırmaları,(Der. Deniz Yengin), 313-330, 2015
142015
Organizasyonel karar destek sistemleri ve organizasyonel kararlarda bilişim sistemlerinin uygulanmasına ilişkin bir araştırma
E Akyazı
PQDT-Global, 2003
142003
Purpose, adoption and level of loneliness relation and the use of social networks: A study on undergraduate communication students
E Akyazi, AT Unal
Global Media Journal 3 (6), 1-24, 2013
122013
E Eğitimde Verimlilik Artışı İçin Bilişim-İletişim Bilimi Yaklaşımı
C Sütçü, E Akyazı
102005
Kurumsal itibar oluşturma ortamı olarak sosyal medya: Tur şirketlerinin sosyal medya hesapları üzerine bir araştırma
E Akyazı
Journal of Tourism Theory and Research 4 (2), 87-97, 2018
92018
Tercih sürecinde üniversitelerin sosyal medya kullanımı
E AKYAZI
International Journal of Social Sciences and Education Research 4 (4), 677-688, 2018
82018
Cyberculture and Interactivity
E Akyazi
3rd International Symposium of Interactive Media Design, 2005
82005
Interaction Increasing Factors: Research on E-learning Content Design
EA Hülya S. Çakır
International e-Journal of Educational Studies 5 (9), 25-40, 2021
72021
Kurumsal iletişim aracı olarak web bilişim sistemlerinin kullanılabilirliğinde teknoloji kabulü (hastane web sitelerine yönelik bir araştırma)
B Mendi, E AKYAZI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 (1), 2016
72016
Yeni Bir Demokrasi Platformu Olarak Sosyal Medya: TBMM 24
E Akyazı, A Akyazı
Dönem Milletvekillerinin “Twitter” Ortamındaki Mevcudiyetleri ve “Suriye …, 2013
72013
Classification of Open Directory Web Pages Using Artificial Neural Networks
S Kayikci, E Akyazi
International Journal of Scientific and Technological Research, 2422-8702, 2018
62018
İletişim fakültesi öğrencilerinin amaç, benimseme
E Akyazı, A Tutgun Ünal
Yalnızlık Düzeyi İlişkisi Bağlamında Sosyal, 2013
62013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20