Follow
Erhan akyazı
Erhan akyazı
Professor of Informatics, Marmara University
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
İletişim fakültesi öğrencilerinin amaç, benimseme, yalnızlık düzeyi ilişkisi bağlamında sosyal ağları kullanımı
E Akyazı, AT Ünal
Global Media Journal TR 3 (6), 1-24, 2013
1722013
Hemşirelerin bilgisayar kullanımlarına yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
HK SOFTA, F AKDURAN, E AKYAZI
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi 3 (3), 845-858, 2014
322014
Kültürel kimlik farkındalığı yaratmada sosyal ağların rolü: Manav Türkleri üzerine bir araştırma
E Akyazı, D Ateş
Sosyal medya akademi 1, 2012
322012
Halkla ilişkiler uygulamaları açısından sosyal medya
E Akyazı, P Aslan
Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler Sosyal Medya ve Ağ Toplumu-1, Reklam …, 2013
232013
Teknolojik Değişim ve Dönüşümlerin Gazetecilik Üzerindeki Etkilerinin Tarihsel Süreçte Değerlendirilmesi
CS Sütçü, E Akyazı, NE Dilmen
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006) Can Bilgili (eds), Beta …, 2006
222006
Yayıncılığın değişen yüzü: yeni medya teknolojilerinin yayıncılık üzerindeki etkileri
CS Sütçü, E Akyazı
Der Yayınları, 2005
172005
Yeni iletişim ortamlarında etkileşim ve mobil radyolara yönelik bir araştırma
E Akyazı
Marmara İletişim Dergisi, 153-162, 2014
152014
Yeni İletişim Ortamları ve Bilgi Uçurumu
C Sütçü, E Akyazı
1st International Conference of New Media and Interactivity, 2006
152006
Sosyal medyanın tüketici davranışları üzerine etkileri: ünlülerin twitter hesapları üzerine bir araştırma
E Akyazı
Sosyal Medya Araştırmaları,(Der. Deniz Yengin), 313-330, 2015
142015
Organizasyonel karar destek sistemleri ve organizasyonel kararlarda bilişim sistemlerinin uygulanmasına ilişkin bir araştırma
E Akyazı
PQDT-Global, 2003
142003
Purpose, adoption and level of loneliness relation and the use of social networks: A study on undergraduate communication students
E Akyazi, AT Unal
Global Media Journal 3 (6), 1-24, 2013
122013
E Eğitimde Verimlilik Artışı İçin Bilişim-İletişim Bilimi Yaklaşımı
C Sütçü, E Akyazı
102005
Kurumsal itibar oluşturma ortamı olarak sosyal medya: Tur şirketlerinin sosyal medya hesapları üzerine bir araştırma
E Akyazı
Journal of Tourism Theory and Research 4 (2), 87-97, 2018
92018
Tercih sürecinde üniversitelerin sosyal medya kullanımı
E AKYAZI
International Journal of Social Sciences and Education Research 4 (4), 677-688, 2018
82018
Cyberculture and Interactivity
E Akyazi
3rd International Symposium of Interactive Media Design, 2005
82005
Interaction Increasing Factors: Research on E-learning Content Design
EA Hülya S. Çakır
International e-Journal of Educational Studies 5 (9), 25-40, 2021
72021
Kurumsal iletişim aracı olarak web bilişim sistemlerinin kullanılabilirliğinde teknoloji kabulü (hastane web sitelerine yönelik bir araştırma)
B Mendi, E Akyazı
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 4 (1), 2016
72016
Yeni Bir Demokrasi Platformu Olarak Sosyal Medya: TBMM 24
E Akyazı, A Akyazı
Dönem Milletvekillerinin “Twitter” Ortamındaki Mevcudiyetleri ve “Suriye …, 2013
72013
Classification of Open Directory Web Pages Using Artificial Neural Networks
S Kayikci, E Akyazi
International Journal of Scientific and Technological Research, 2422-8702, 2018
62018
İletişim fakültesi öğrencilerinin amaç, benimseme
E Akyazı, A Tutgun Ünal
Yalnızlık Düzeyi İlişkisi Bağlamında Sosyal, 2013
62013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20