Yapılandırmacı tasarım uygulamasının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinden" bilimin doğası" ve" bilim-teknoloji-toplum ilişkisi" boyutlarının … H Turgut Yıldız Teknik Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri …, 2005 | 159 | 2005 |
Prospective Science Teachers' Conceptualizations about Project Based Learning. H Turgut Online Submission 1 (1), 61-79, 2008 | 145 | 2008 |
Herkes için bilimsel okuryazarlık H Turgut Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 40 (2), 232-256, 2007 | 136* | 2007 |
Fen Eğitimi Bağlamında Bilimin Doğası S İrez, H Turgut Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, 235-260, 2008 | 117* | 2008 |
Fen bilgisi öğretiminde yapılandırmacı öğretim yaklaşımı ile modellendirilmiş etkinliklerin öğrencide kavramsal gelişime ve başarıya etkisi H Turgut PQDT-Global, 2001 | 92 | 2001 |
Change in student beliefs about attitudes toward science in grades 6-9 H Akcay, RE Yager, SM Iskander, H Turgut Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (1), 1-18, 2010 | 79 | 2010 |
Bilim sözde-bilim ayrımı tartışmasının öğretmen adaylarının bilimin doğası inanışlarına etkisi H Turgut, H Akçay, S İrez Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (4), 2621-2663, 2010 | 72* | 2010 |
The context of demarcation in nature of science teaching: The case of astrology H Turgut Science & Education 20 (5), 491-515, 2011 | 65 | 2011 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL BİLGİ VE YÖNTEM ALGILARI H Turgut Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (1), 165-184, 2009 | 59* | 2009 |
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel, Sözde-Bilimsel Ayrımına Yönelik Algıları H Turgut Eğitim ve Bilim 34 (154), 2009 | 58* | 2009 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinin geliştirilmesinde sosyal yapılandırmacı öğretim tasarımı uygulamasının etkisi H Turgut, S Fer Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2006 | 58* | 2006 |
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI H Turgut, N Öztürk, EŞ Hüseyin Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 423-440, 2017 | 41 | 2017 |
Pre-service pre-school teachers’ perceptions of science and pseudo-science H Turgut, H Eş, E Bozkurt Altan, N Öztürk Geren International Online Journal of Educational Sciences 8 (1), 150-169, 2016 | 31* | 2016 |
How Gifted Students Reach Decisions in Socio-Scientific Issues? Warrants, Information Sources and Role of Media. N Öztürk, H Eş, H Turgut International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 2017 | 29 | 2017 |
Öğretmen adaylarının bilimin doğası inanışlarının tespiti: bir ölçek geliştirme çalışması İ ÖZCAN, H TURGUT Sakarya University Journal of Education 4 (2), 38-56, 2014 | 24* | 2014 |
The Effect of the Context of Science, Pseudoscience Demarcation on the Science Perceptions of Secondary School Students: The Case of Iridology E Çetinkaya, T Halil, MK Duru Eğitim ve Bilim 40 (181), 1-18, 2015 | 22* | 2015 |
Bilimsel okuryazarlıkta ilk adım: Akademik bilgi düzeylerinin bilim, sözde-bilim ayrımı bağlamında geliştirilmesi E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 446-476, 2015 | 18 | 2015 |
İlköğretim Öğrencilerinin Epistemolojik İnanışlarıyla, Günlük Yaşam Problemlerini Çözebilme ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişki E İsmail, H TURGUT, F ŞAHİN Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 1199-1220, 2011 | 18* | 2011 |
Pre-service Science Teachers’ Perceptions about Relationship between Religion and Science in the Context of Their Worldviews H Turgut International Journal of Educational Sciences 8 (3), 166-179, 2016 | 16* | 2016 |
Yeni ilköğretim fen, teknoloji, toplum programına yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi H Turgut, E Arı XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 12-15, 2006 | 13 | 2006 |