Follow
Halil Turgut
Title
Cited by
Cited by
Year
Yapılandırmacı tasarım uygulamasının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinden" bilimin doğası" ve" bilim-teknoloji-toplum ilişkisi" boyutlarının …
H Turgut
Yıldız Teknik Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri …, 2005
1592005
Prospective Science Teachers' Conceptualizations about Project Based Learning.
H Turgut
Online Submission 1 (1), 61-79, 2008
1452008
Herkes için bilimsel okuryazarlık
H Turgut
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 40 (2), 232-256, 2007
136*2007
Fen Eğitimi Bağlamında Bilimin Doğası
S İrez, H Turgut
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, 235-260, 2008
117*2008
Fen bilgisi öğretiminde yapılandırmacı öğretim yaklaşımı ile modellendirilmiş etkinliklerin öğrencide kavramsal gelişime ve başarıya etkisi
H Turgut
PQDT-Global, 2001
922001
Change in student beliefs about attitudes toward science in grades 6-9
H Akcay, RE Yager, SM Iskander, H Turgut
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 11 (1), 1-18, 2010
792010
Bilim sözde-bilim ayrımı tartışmasının öğretmen adaylarının bilimin doğası inanışlarına etkisi
H Turgut, H Akçay, S İrez
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (4), 2621-2663, 2010
72*2010
The context of demarcation in nature of science teaching: The case of astrology
H Turgut
Science & Education 20 (5), 491-515, 2011
652011
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL BİLGİ VE YÖNTEM ALGILARI
H Turgut
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (1), 165-184, 2009
59*2009
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel, Sözde-Bilimsel Ayrımına Yönelik Algıları
H Turgut
Eğitim ve Bilim 34 (154), 2009
58*2009
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlık yeterliklerinin geliştirilmesinde sosyal yapılandırmacı öğretim tasarımı uygulamasının etkisi
H Turgut, S Fer
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2006
58*2006
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI
H Turgut, N Öztürk, EŞ Hüseyin
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 423-440, 2017
412017
Pre-service pre-school teachers’ perceptions of science and pseudo-science
H Turgut, H Eş, E Bozkurt Altan, N Öztürk Geren
International Online Journal of Educational Sciences 8 (1), 150-169, 2016
31*2016
How Gifted Students Reach Decisions in Socio-Scientific Issues? Warrants, Information Sources and Role of Media.
N Öztürk, H Eş, H Turgut
International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 2017
292017
Öğretmen adaylarının bilimin doğası inanışlarının tespiti: bir ölçek geliştirme çalışması
İ ÖZCAN, H TURGUT
Sakarya University Journal of Education 4 (2), 38-56, 2014
24*2014
The Effect of the Context of Science, Pseudoscience Demarcation on the Science Perceptions of Secondary School Students: The Case of Iridology
E Çetinkaya, T Halil, MK Duru
Eğitim ve Bilim 40 (181), 1-18, 2015
22*2015
Bilimsel okuryazarlıkta ilk adım: Akademik bilgi düzeylerinin bilim, sözde-bilim ayrımı bağlamında geliştirilmesi
E Çetinkaya, H Turgut, MK Duru, S Ercan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 446-476, 2015
182015
İlköğretim Öğrencilerinin Epistemolojik İnanışlarıyla, Günlük Yaşam Problemlerini Çözebilme ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişki
E İsmail, H TURGUT, F ŞAHİN
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 1199-1220, 2011
18*2011
Pre-service Science Teachers’ Perceptions about Relationship between Religion and Science in the Context of Their Worldviews
H Turgut
International Journal of Educational Sciences 8 (3), 166-179, 2016
16*2016
Yeni ilköğretim fen, teknoloji, toplum programına yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
H Turgut, E Arı
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 12-15, 2006
132006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20