İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler derslerinde tarih konularının işlenişi ve tarihin değeri ile ilgili görüşleri R KAYA, A GÜVEN Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2012 | 50 | 2012 |
Tarih Öğretiminin Amaçları R KAYA Tarih Öğretim Yöntemleri, 37-54, 2015 | 37* | 2015 |
SANAL MÜZELERİN TARİH DERSLERİNDE KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ R KAYA, O OKUMUŞ Turkish History Education Journal 7 (1), 113-153, 2018 | 36 | 2018 |
Tarih öğretmenlerinin muhteşem yüzyıl dizisi özelinde tarih konulu film ve dizilerin öğretimde kullanımına yönelik görüşleri R KAYA, H GÜNAL Türk Tarih Eğitimi Dergisi 4 (1), 1-48, 2015 | 34* | 2015 |
LİSE 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSLERİNDEKİ İLGİ ALANLARI (Erzurum Örneği) R KAYA, M DEMİREL Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (1), 163-177, 2008 | 33 | 2008 |
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN TARTIŞMALI VE HASSAS KONULARIN ÖĞRETİMİ SIRASINDA YAŞADIKLARI ÇEKİNCE VE SORUNLAR (ERZURUM ÖRNEĞİ) H GÜNAL, R KAYA Turkish History Education Journal 5 (1), 44-73, 2016 | 24 | 2016 |
Tarih Eğitimi ve Tarih Bilinci R KAYA | 23 | 2006 |
Tarih derslerinde tartışabilme olanakları üzerine R KAYA Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 30, 345-360, 2010 | 22 | 2010 |
Tarih öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ile bölümden beklentilerine ilişkin görüşleri (Atatürk üniversitesi örneği) R KAYA, H ASLAN, H GÜNAL TUHED-Türk Tarih Eğitimi Dergisi 2 (2), 1-31, 2013 | 20 | 2013 |
Tarih öğretmenlerinin yeni tarih öğretim programlarındaki ölçme-değerlendirme etkinliklerinin uygulama süreci hakkındaki görüşleri (Erzurum örneği) R KAYA, A GÜVEN, Z AKKUŞ, H GÜNAL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 117-137, 2013 | 20* | 2013 |
’Genç Cumhuriyet ve Oluşturulmaya Çalışılan Tarih Bilinci R KAYA, Y ÖZDEMİR, U ŞİMŞEK Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 9, 271-281, 2004 | 17 | 2004 |
Öğrencilerin tarih sunum araçlarına yaklaşımı (Erzurum örneği) R KAYA Yayımlanmamış doktora tezi, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2005 | 13 | 2005 |
Türkiye Cumhuriyetinin yurttaşlık anlayışı ve tarihin kullanımı U ŞİMŞEK, Y ÖZDEMİR, R KAYA Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 377-386, 2004 | 11 | 2004 |
Tarih öğretmen adaylarının demokratik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi A GÜVEN, R KAYA, H ASLAN Middle Eastern & African Journal of Educational Research MAJER Issue: 12 …, 2014 | 10 | 2014 |
TARİHİN HAYAT BULMA ALANI: TİYATRO R KAYA Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 238-252, 2007 | 10* | 2007 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALTERNATİF ÖĞRETİM MATERYALLERİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ R KAYA, O SAMANCI Milli Eğitim 39, 83-98, 2010 | 9 | 2010 |
İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER ALGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. A GÜVEN, R KAYA, Z AKKUŞ Electronic Turkish Studies 9 (5), 1067-1083, 2014 | 8 | 2014 |
Tarih Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitiminde Osmanlıca Öğretiminin İşlevselliği İle İlgili Görüşleri/The Opinions of History Teacher Trainees on the Functionality of Ottoman … R KAYA Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (2), 187-206, 2013 | 8 | 2013 |
Öğretmenlerin gözüyle çağdaş tarihin öğretimi: Erzurum Örneği R KAYA, A GÜVEN, H GÜNAL Tarih Okulu Dergisi (TOD) 6 (16), 555-587, 2013 | 8 | 2013 |
Tarih Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları A GÜVEN, R KAYA The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) 6, .549-566, 2013 | 7* | 2013 |