Takip et
Yıldırım Yılmaz
Yıldırım Yılmaz
akdeniz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Performance measurement in tourism: a value chain model
Y Yılmaz, US Bititci
International journal of contemporary hospitality management 18 (4), 341-349, 2006
2652006
Performance measurement in the value chain: manufacturing v. tourism
Y Yilmaz, U Bititci
International journal of productivity and performance management 55 (5), 371-389, 2006
1922006
Destination image: A comparative study on pre and post trip image variations
Y Yilmaz, Y Yilmaz, ET İçigen, Y Ekin, BD Utku
Journal of Hospitality Marketing & Management 18 (5), 461-479, 2009
1582009
Parametrik Olmayan Testlerin Pazarlama Alanında Kullanımı: 1995-2002 Yılları Arası Yazın Taraması
Y Yılmaz, Y Yılmaz
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 177-199, 2005
73*2005
Pre and Post Trip Antecedents of Destination Image for Non-visitors and Visitors: A Literature Review
Y Yilmaz, Y Yilmaz
International Journal of Tourism Research 22 (4), 518-535, 2020
502020
Türk turizminde günü kurtarmak değil marka yaratmak
Y Yılmaz, B Çizel
Türkiye Turizm Araştırma Enstitüsü 1, 2000
232000
Environmentally responsible behavior of residents: impact of mindfulness, enjoyment of nature and sustainable attitude
Y Yılmaz, E Anasori
Journal of Hospitality and Tourism Insights 5 (1), 1-14, 2022
202022
Analysis of the hotel personnel’s conceptions of organizational justice, organizational silence, mobbing, organizational commitment in terms of demographic variables
Ş Yirik, Y Yilmaz, ON Demirel, Y Yilmaz, A Akgün, H Kinay
3rd International Symposium on Sustainable Development, 82-94, 2012
152012
Impact of strategy on efficiency in the luxury hotel industry of Turkey
Y Yılmaz
Anatolia 24 (2), 206-220, 2013
142013
Cultural Heritage Management in Turkey and Egypt: A Comparative Study
Y Yılmaz, R El Gamil
Advances in Hospitality and Tourism Research 6 (1), 68-91, 2018
122018
Tatil öncesi ve sonrası destinasyon imajı karşılaştırması: Alanya örneği
C Güçlü, Y Yilmaz
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 17 (2), 173-185, 2020
112020
Otel Yöneticilerinin 2016 Türkiye Turizm Krizine İlişkin Öngörüleri ve Kriz Yönetim Uygulamaları
Y Yılmaz, C Ünal, A Dursun
Journal of Yaşar University 14 (56), 468-468, 2019
92019
Clinical trust, perceived value and behavioral intention of medical tourists: moderating effect of optimism and pessimism
Y YILMAZ, G YURCU, D AYBAR
European Journal of Tourism Research 30, 3009-3009, 2022
72022
The Role of Heritage Impact Assessment in Safeguarding World Heritage Sites: Application Study on Historic Areas of Istanbul and Giza Pyramids
Y Yilmaz, R El Gamil
Journal of Heritage Management 3 (2), 12-158, 2019
72019
Destinasyon pazarlamasında farklılaşan turist davranışlarıyla birlikte film ve dizi sektörünün rolü
Y Yılmaz, Ö Sarıbaş
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, 34-37, 2013
72013
How Does Destination Image Evolve? Introducing the Co-creation of the Destination Image Approach
Y Yılmaz
European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation 11 (1), 11-21, 2021
62021
Kitle Turizmine Hizmet Veren Turizm Destinasyonlarında Aktörler ve Aktörler Arası İlişkilerde Belirleyiciler: Antalya Örneği
Y Yılmaz, B Çizel, O Çalışkan, B Özdemir, Y Helhel
13. Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı, 06-09, 2012
62012
Methods of treatments in SPA industry
D Matušíková
Valéria Talarovičová Julia Holzner Yildirim Yilmaz Daniela Matušíková, 2010
32010
The Effects of Distribution Channels on the Selling Prices of Hotels in Time of Crisis
Y Yilmaz, C Ünal, A Dursun
Economics and Management Engineering 13 (6), 929-932, 2019
22019
Impacts of Operational Management Proficiency Levels of Hotels on Operational and Marketing Related Decisions in Time of Crisis
Y Yilmaz, C Unal, A Dursun
Journal of Tourism and Management Research 3 (2), 209-305, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20