Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Alanlarındaki Tez Çalışmalarının İstatistiksel Açıdan İncelenmesi T Kabaca, Y Erdoğan Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 54-63, 2007 | 87* | 2007 |
Exploring the psychological predictors of programming achievement Y Erodogan, E Aydin, T Kabaca Journal of Instructional Psychology 35 (3), 264, 2008 | 64 | 2008 |
Matematik öğretmenlerinin Avrasya GeoGebra toplantısı kapsamında dinamik matematik yazılımı GeoGebra ile tanıştırılması ve GeoGebra hakkındaki görüşleri T Kabaca, M Aktümen, Y Aksoy, M Bulut Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (2), 148-165, 2010 | 55 | 2010 |
Limit kavramının öğretiminde bilgisayar cebiri sistemlerinin etkisi T Kabaca Yayımlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2006 | 48 | 2006 |
Misconception, cognitive conflict and conceptual changes in geometry: a case study with pre-service teachers T Kabaca, Z Karadag, M Aktumen Mevlana International Journal of Education (MIJE) 1 (2), 44-55, 2011 | 45 | 2011 |
Orta öğretim matematik eğitiminde kavram haritalanması tekniğinin kullanımı T Kabaca PQDT-Global, 2002 | 37 | 2002 |
Dinamik matematik yazılımı ile geometrik temsilden cebirsel temsile: Parabol kavramı T Kabaca, EG Çontay, E İymen Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 101-110, 2011 | 32 | 2011 |
Exploring the mathematical model of the thumbaround motion by Geogebra M Aktümen, T Kabaca Technology, Knowledge and Learning 17, 109-114, 2012 | 25 | 2012 |
Geogebra ve geogebra ile matematik öğretimi T Kabaca, M Aktümen, Y Aksoy, M Bulut, U Çetinkaya, A Yılmaz First Eurasia Meeting Of GeoGebra (EMG): PROCEEDINGS, Gülseçen, S., Ayvaz …, 2010 | 21 | 2010 |
Bir öğrenme ve öğretme yaklaşımı: yapılandırmacılık T Kabaca Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Doktora Ders Ödevi, Ankara, 2002 | 20 | 2002 |
Using dynamic mathematics software to teach one-variable inequalities by the view of semiotic registers T Kabaca Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 9 (1), 73-81, 2013 | 19 | 2013 |
Using GeoGebra as an expressive modeling tool: discovering the anatomy of the cycloid’s parametric equation T Kabaca, M Aktumen GeoGebra The New Language For The Third Millennium 1 (1), 63-82, 2010 | 16 | 2010 |
Matematik eğitiminde teknoloji kullanımına dair teorik yaklaşımlar T Kabaca Matematik eğitiminde teoriler, 820-838, 2016 | 11 | 2016 |
Understanding the hierarchical classification of quadrilaterals through the ordered relation according to diagonal properties T Kabaca International journal of mathematical education in science and technology 48 …, 2017 | 9 | 2017 |
The effect of dynamic mathematics learning environment on the SOLO understanding levels for equations and inequalities of 8th graders T Kabaca, MS MUSAN Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (26), 195-207, 2014 | 7 | 2014 |
GeoGebra ile parabolün geometrik temsilinden cebirsel temsiline dinamik bir geçiş süreci. 9 EG Contay, T Kabaca, E İymen Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi …, 2010 | 7 | 2010 |
Dinamik matematik yazılımı kullanımının lise öğrencilerinin matematik hakkındaki inançlarına etkisi T Kabaca, V Tarhan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013 | 6 | 2013 |
Bilgisayar destekli öğretim ile ilgili kavramlar T Kabaca A. Benzer, S. Çiftçi, A. Saraç, H. Bağcı, A. Çömek, H. Aksaya, et al., A …, 2012 | 6 | 2012 |
Introducing the in-service mathematics teachers with the dynamic mathematics software geogebra and their views about geogebra T Kabaca, M Aktümen, Y Aksoy, M Bulut Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (2), 148-165, 2010 | 6 | 2010 |
Ortaöğretim matematik eğitiminde kavram haritası kullanımı T Kabaca, AŞ Özdemir V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, ODTÜ, Ankara, 2002 | 6 | 2002 |