SİNEMADA ERİL SÖYLEM VE ATIF YILMAZ FİLMLERİNDE KADIN SORUNU İ Hıdıroğlu, S Kotan Atatürk İletişim Dergisi, 55-76, 2015 | 24 | 2015 |
Türkiyede 1980 sonrası sinema politikaları İ Hidiroğlu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 24 | 2010 |
Yeşilçam sinemasında bir auteur İ Hıdıroğlu Atatürk İletişim Dergisi 1 (1), 25-44, 2011 | 9 | 2011 |
Fatih Akın Filmlerinde Geleneksel Simgelerin Temsili İ HIDIROĞLU, E YILDIRIM Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (3), 1369-1385, 2018 | 4 | 2018 |
Ana-akım filmlerde gözetim olgusunun temsili İ Hıdıroğlu Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (3), 1407-1426, 2019 | 3 | 2019 |
BİYOGRAFİ BELGESELLERİNDE PORTRENİN İNŞASI VE ANLATI MS Tuğcu, İ Hıdıroğlu, ST Demir Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 10 (1), 403-439, 2022 | 1 | 2022 |
KOMEDİ PROGRAMLARINDA BİR GÜLDÜRÜ ÖGESİ OLARAK CİNSELLİĞİN SUNUMU:“GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW” ÖRNEĞİ İ Hıdıroğlu, S Kotan Atatürk İletişim Dergisi, 41-58, 2020 | 1 | 2020 |
“THE MAGNIFICENT SEVEN” ÖRNEĞİNDE TÜRÜN UYLAŞIMLARI VE DÖNÜŞÜMÜ İ Hıdıroğlu, Y Güney FİLM TÜRLERİ ANLATI YAPISI VE UYLAŞIMLAR, 17, 2022 | | 2022 |
WESTERN FİLMLERİNİN ANLATI YAPISI “THE MAGNIFICENT SEVEN” ÖRNEĞINDE TÜRÜN UYLAŞIMLARI VE DÖNÜŞÜMÜ İ Hıdıroğlu, Y Güney Eğitim Yayınevi, 2022 | | 2022 |
CAM KALPLİ, MASKELİ KAHRAMAN AMELİE: ÇEKİNGEN KİŞİLİK BOZUKLUĞU ÜZERİNE FİLM OKUMASI İ Hıdıroğlu, F Karaoğlan Eğitim Yayınevi, 2022 | | 2022 |
X MEN FİLM SERİSİNDE YARATMA EYLEMİNİN TEMSİLİ: TANRISAL ÖZELLİKLERE EVRİLEN İNSAN ANLATIMI ÜZERİNE İSLAMİ AÇIDAN BİR DEĞERLENDİRME S Kotan, İ Hıdıroğlu Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (1), 387-415, 2020 | | 2020 |
YEŞİLÇAM SİNEMASINDA BİR AUTEUR/AN AUTEUR IN YESİLÇAM CINEMA İ HIDIROĞLU Atatürk İletişim Dergisi, 2019 | | 2019 |
WALTER BENJAMIN VE BELGESEL FOTOĞRAF İ HIDIROĞLU, N BUÇAN Atatürk İletişim Dergisi, 1-32, 2015 | | 2015 |
YEŞİLÇAM SİNEMASINDA BİR AUTEUR/AN AUTEUR IN YESİLÇAM CINEMA İ Hıdıroğlu | | |
MELODRAMA AND NEWS İ HIDIROĞLU New Communication Approaches in the Digitalized World, 199, 0 | | |