Follow
Hediye Aydoğan
Hediye Aydoğan
Akdeniz University, Faculty of Communication, Department of Advertising
Verified email at akdeniz.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal reklamlarda korku çekiciliği:“İhlalsiz Trafik”
H Aydoğan
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 13 (50), 210-231, 2018
202018
Climate change and marketing: a bibliometric analysis of research from 1992 to 2022
B Urhan, S Hoştut, İA Güdekli, H Aydoğan
Environmental Science and Pollution Research, 1-23, 2023
92023
Dialogic communication during covid-19 pandemic: An analysis on technoparks’ social media usage in Turkey
H Aydoğan
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 1-26, 2021
72021
Yetişkinlerin dijital reklam okuryazarlığına yönelik bir model önerisi
H Aydoğan
Akdeniz Üniversitesi, 2021
72021
ADVERTAINMENT DÜNYASININ ‘OYUN’UNA KARŞI, ELEŞTİREL MEDYA OKURYAZARLIĞI
M Taşkaya, H Aydoğan
ETHOS FELSEFE 12 (1), 94-131, 2019
5*2019
The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation.
H AYDOĞAN
Sosyal Bilimler Arastirmalari Dergisi 7 (3), 2017
5*2017
The Necessity of Digital Advertising Literacy for Turkey in the 21st Century
H AYDOĞAN
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 505-511, 2021
42021
Global Havayolu Şirketlerinin Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar: Bir İçerik Çözümlemesi Çalışması
H AYDOĞAN
İletişim Çalışmaları 2017, 326-346, 2017
42017
IKEA’da ‘Yaşamından Kesit Bul’: Animasyon Reklamda Hikâye Anlatıcılığı ve Anlatı Araçları
H Aydoğan
SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, 1359-1380, 2023
32023
An Action Research on Improving Parents’ Digital Advertising Literacy Skills
H AYDOĞAN, A AYHAN
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 276-294, 2022
32022
YAŞLILARIN SOSYAL REKLAMLAR ARACILIĞIYLA TEMSİLİ–6 ÜLKE KARŞILAŞTIRMASI
H AYDOĞAN
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 26 (1), 21-44, 2021
32021
COVID-19 Pandemisinde YouTube Ads Leaderboard’da Listelenen Türkiye’deki Reklamların Yaratıcı Mesaj Stratejileri
H Aydoğan
Erciyes İletişim Dergisi 8 (2), 727-753, 2021
32021
Who’s in and who’s out? Reading stakeholders and priority issues from sustainability reports in Turkey
S Hoştut, SD van het Hof, H Aydoğan, G Adalı
Humanities and Social Sciences Communications 10 (1), 1-13, 2023
22023
Dijital Ebeveynlik ve Reklamcılık Odağındaki Araştırmaların Bibliyometrik İncelemesi: Mevcut Eğilimler ve Gelecek Yönelimleri
H AYDOĞAN
TRT Akademi 8 (19), 876-903, 2023
22023
SOSYAL KONULU ÖZEL GÜN REKLAM FİLMLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ YORUMLARININ İNCELENMESİ: KIZ ÇOCUKLARI GÜNÜ
H Aydoğan
Türkiye Medya Akademisi Dergisi 3 (6), 337-368, 2023
22023
Decoding the DNA of Viral Video Ads
H AYDOĞAN
Erciyes İletişim Dergisi 10 (1), 123-147, 2023
22023
Dijital Beşikten Sanal Mezara Gerçek-Sanal Dünyadaki Etik Sorunlar
T BOKOR
ViraVerita E-Dergi, 157-166, 2021
22021
DİJİTAL OYUNLAR ARACILIĞIYLA REKLAMCILIK: ÜRÜN VE HİZMET SİMÜLASYONLARININ ÖTESİNE BAKMAK
TDELAH CONDE-PUMPIDO
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 4 (1), 58-71, 2021
22021
Anlatı Reklamlarının Mini-Dizi Hâli: Kristal Elma Ödüllü Reklamlar Üzerinden Bir İnceleme
H Aydoğan
Alanya Akademik Bakış 8 (1), 268-281, 2024
12024
Küreselleşmenin reklamlara yansıması ve küreselleşme bağlamında reklam stratejileri
H AYDOĞAN
Akdeniz University, Institute of Social Sciences, 2016
12016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20