Follow
Zafer Kıyan
Zafer Kıyan
Verified email at media.ankara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
“Dijital kapitalizm” in iletişim alanındaki izleri: Üretim, dolaşım, emek ve tüketim süreçleri
Z Kıyan
Toplum ve Bilim, 27-56, 2015
342015
Sosyal Medyanın Gazetecilikteki Rolü: Türkiye'deki Haber Kuruluşları Üzerine Bir İnceleme.
Z KIYAN, N Törenli
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 2018
312018
Sosyal medyanın reklamcılıktaki rolü: Instagram üzerine bir araştırma
Z KIYAN, EŞ Dikmen
Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 6 (1), 121-146, 2019
212019
Türkiye-Avrupa birliği dış ticaret ilişkileri açısından e-ticaret modeli ve düzenleyici rejim-yapı
FB Özdemir, N Törenli, Z Kıyan
Ankara Avrupa Çalışmaları Dergisi 9 (2), 117-143, 2010
212010
Eski (meyen) bir tartışma: izleyici metası
Z KIYAN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 230-255, 2015
192015
Metalaştırma ve Direnç: Kapitalizmde Kültürün İkili Üretim Yapısı
Z Kıyan
Ankara: NotaBene Yayınları, 2016
172016
GATS ve Küreselleİen Kamu Hizmetleri: Türkiye ve Türk Telekom Örneği
Z Kıyan, H Yüksel
92011
Türkiye-Avrupa Birliği Dış Ticaret İlişkileri Açısından e-Ticaret Modeli ve Düzenleyici Rejim-Yapı
F BAŞARAN ÖZDEMİR, N TÖRENLİ, Z KIYAN
Ankara Avrupa Çalışmaları Dergisi 9 (2), 117-143, 2010
82010
Bilgi Tabanlı Ekonomi ve Yeni Bir e-İş Modeli Olarak B2B: Firmadan Firmaya e-Ticaret
Z Kıyan
iletişim: araştırmaları 3 (1-2), 162-190, 2005
62005
Türkiye’de Twitter’ın kamusal tartışmalardaki rolü üzerine bir araştırma
Z KIYAN, U KOCAGER
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 464-489, 2020
52020
İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Hareketler: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
Z KIYAN
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (2), 759-779, 2019
52019
The Role of Social Media in Journalism: An Examination on Turkish News Organizations
Z KIYAN, N Törenli
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 32-52, 2018
52018
SOSYAL MEDYA EKSENLİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI: KONULAR, KURAMLAR, YÖNTEMLER
N Törenli, Z Kıyan
Moment Dergi 7 (2), 173-201, 2020
42020
KÜRESEL EKONOMİ BAĞLAMINDA FİRMADAN FİRMAYA e-TİCARET
Z Kiyan
42009
The asylum-seeker discourse fed by political polarization in Turkey: A Twitter-based analysis
N Törenli, Z Kıyan
Hate speech and polarization in participatory society, 205-220, 2021
32021
Kültürel ürünlerin metalaşma sürecinde ikili üretim yapısı
Z Kiyan
32015
YENİ EKONOMİDE ‘ÇOKLU MÜBADELE İLİŞKİLERİNİ’AĞ ÜZERİNDE ORGANİZE ETME ARAYIŞI: E-TİCARET VE TÜRKİYE
N Törenli, Z KIYAN
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 12 (23), 455-490, 2012
32012
The GATS and the Globalizing Public Services: The Case of Turkey and Türk Telekom
Z Kıyan, H Yüksel
AİD TODAİE’s Review of Public Administration 5 (1), 35-68, 2011
32011
Türkiye’de B2B e-ticaret’i uygulaması: politika oluşturma sürecine katkı
Z Kıyan
Muğla Üniversitesi XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, Nokta …, 2010
22010
Rethinking Cultural Production in the Context of Commodification: Two Step or Dual Production
Z Kıyan
MDPI AG, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20