Follow
sonyel oflazoğlu
sonyel oflazoğlu
İşletme/pazarlama doçent, mustafa kemal üniversitesi
Verified email at mku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Market, entrepreneurial, and technology orientations: impact on innovation and firm performance
A Kocak, A Carsrud, S Oflazoglu
Management Decision 55 (2), 248-270, 2017
2582017
Marka evangelizmi, benlik-marka imajı uyumu ve marka sadakati ilişkisi üzerine ampirik bir araştırma
B Balıkçıoğlu, S Oflazoğlu
392015
Stratejik yönlülüklerin yenilik ve performans üzerindeki etkisi
S Oflazoğlu, A Koçak
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2012
27*2012
TRAVMATİK SÜREÇLERDE YAŞANAN SAHİPLİK KAYIPLARI VE BENLİK AŞINMASI
Ş Sabah, S Oflazoğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (2), 319-341, 2016
152016
Pazar Yönlülük Kavramındaki Yeni Yaklaşımlar: Girişimcilik Perspektifinden Ele Alınışı
C Yükselen, A Koçak, S Oflazoğlu
Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 2008
112008
The role of envy in customer purchasing choice
MS OFLAZOĞLU, O MAHALLESİ
Journal of Business and Economics 7 (9), 1483-1495, 2016
52016
Tüketicileri Alışverişte Süpermarket Ve Bakkallara Yönelten Faktörler, Antakya'da İki Araştırmanın Sonuçları Işığında Bir Değerleme
C Yükselen, S Oflazoğlu, EM Apaydın
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (7), 2007
52007
Ailelerin satın alma davranışlarında süpermarketlere yönelmelerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir araştırma
S Oflazoğlu
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, 2003
52003
Organized Industrial Zones and their Effects on Regional Development
S Oflazoğlu
Entrepreneurship: Practice-Oriented Perspectives, 137, 2016
32016
Marka Evangelizmi, Benlik-Marka Imaji Uyumu ve Marka Sadakati Iliskisi Üzerine Ampirik Bir Arastirma
B Balikçioglu, S Oflazoglu
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2015
32015
Kanal Yönetiminde Yönetişim İlkelerinin Rolü
C Yükselen, S Oflazoğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 45-62, 2008
32008
The Role of Gender in the Construction of Self Through Fashion Brands
S Oflazoğlu
Strategic Innovative Marketing: 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015, 25-33, 2017
22017
İşletmelerin stratejik yönlülüklerinin yenilik ve performans üzerindeki etkileri
S Oflazoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
22010
AVATARIN KADAR KONUŞ: FARKLI OLMA İHTİYACI VE MATERYALİZM EĞİLİMİNİN GENİŞLETİLMİŞ BENLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
S Oflazoğlu, ŞS Çelik
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 13 (1), 119-144, 2020
12020
Paylaşılan Kültürel Sembol Etkisinde Perakende Mağaza Tercihi Ve Etnik-Sosyal Dayanışma İlişkisi: Antakya Örneği
S Oflazoğlu, Z Arslan
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2015
12015
The relation between donation motivations and the meaning in life
Ş Sabah, S Oflazoğlu
Journal of Islamic Marketing 15 (5), 1232-1252, 2024
2024
DİJİTAL İNSAN KAYNAKLARI PAZARLAMASININ ÖRGÜT SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİNE ETKİSİ
S OFLAZOĞLU
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, 137, 2023
2023
The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self
Ş SABAH, S OFLAZOĞLU
INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES EXTENDED ABSTRACTS BOOK, 600, 2017
2017
Market, entrepreneurial, and technology orientations: impact on innovation and firm performance
A Kocak, A Carsrud, S Oflazoglu
Management Decision 55 (2), 248-270, 2017
2017
TÜKETİCİLERİ ALIŞVERİŞTE SUPERMARKET VE BAKKALLARA YÖNELTEN FAKTÖRLER, ANTAKYA'DA İKİ ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI IŞIĞINDA BİR DEĞERLEME
C Yükselen, S Oflazoğlu, EM Apaydın
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (7), 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20