Follow
Cemre TATLI
Cemre TATLI
Verified email at hku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yetişkinliğe geçiş: Türkiye’de demografik ölçütler bağlamında kuramsal bir gözden geçirme
H Atak, CE Tatlı, G Çokamay, H Büyükpabuşcu, F Çok
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar 8 (3), 204-227, 2016
772016
Ergenlikte Risk Alman› n Televizyon Üzerinden‹ ncelenmesi
AGN Güney, C Erten, D Atalan, F Çok
152006
The role of covid‐19 anxiety and intolerance of uncertainty in predicting resilience
YB Duru, V Gunal, CY Agaoglu, C Tatlı
Scandinavian Journal of Psychology 63 (5), 522-529, 2022
112022
PISA 2012 türkiye verilerine göre öğrencilerin matematik anksiyetesinin sınıflandırıcıları
CE Tatlı, DA Ergin, E Demir
Elementary Education Online 15 (2), 2016
102016
Fostering teachers’ career education competencies: test of a training programme
N Karacan Ozdemir, NB Akçabozan Kayabol, G Aydın, CE Tatlı
British Journal of Guidance & Counselling 50 (3), 462-473, 2022
62022
Investigating of the subjective well-being of gifted adolescents
C Tatli
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 4 (4), 56-63, 2017
52017
PISA 2012 Türkiye verilerine göre öğrencilerin matematik kaygısının sınıflandırıcıları [Classifiers of students’ mathematical anxiety according to PISA 2012 turkey data]
C Erten Tatlı, D Atalan Ergin, E Demir
İlköğretim Online [Elementary Education Online] 15 (2), 696-70, 2016
52016
Multigroup analysis of the relationship loneliness, fear of missing out, problematic internet usage and peer perception in gifted and normally developing adolescents
C Tatlı, DA Ergin
Current Psychology 42 (3), 2325-2334, 2023
42023
The Effect of Gender on Problematic Internet Usage: A Meta-Analysis.
U Akbaş, DA Ergin, C Tatlı
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 2019
42019
Yetişkinlerde öznel iyi oluş düzeyini artırmaya yönelik hazırlanan yaratıcı drama temelli eğitim programının etkililiğinin sınanması
E Naime, DA Ergin, C Tatli
Yaratıcı Drama Dergisi 15 (1), 19-34, 2020
32020
Developing the Creative Thinking Task for Children
CE Tatlı, M Artar
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 10 (2), 313-333, 2022
12022
Cinsiyetin Problemli İnternet Kullanımı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
U AKBAŞ, DA ERGİN, C TATLI
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 361-386, 2019
12019
Classifiers of students’ mathematical anxiety according to PISA 2012 turkey data PISA 2012 Türkiye verilerine göre öğrencilerin Matematik kaygısının sınıflandırıcıları
C Tatlı, D Ergin, E DEMİR
Elementary Education Online 15 (2), 2016
12016
Reducing public speaking anxiety through the use of virtual reality assisted distraction: a systematic pilot study
C Tatlı, M Karadağ
Behaviour & Information Technology, 1-10, 2023
2023
Development of Marital Conflict Areas Index and the Conflict Styles Inventory: Reliability and Validity Studies
NK Özdemir, CE Tatlı, Y Özbay, U Akbaş, ZH Sümer, NBA Kayabol, P Çağ, ...
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar 15 (Supplement 1), 74-86, 2023
2023
Evlilik Çatışma Alanları İndeksi ve Çatışma Çözme Stilleri Envanteri’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
N Karacan Özdemir, CE Tatlı, Y Özbay, U Akbaş, Z Sümer, ...
2023
The Role of Organizational Cynicism and Covid-19 Anxiety in Predictions of School Counselors and Teachers' Technostress.
MA Polat, E Işıktaş, C Tatlı
E-International Journal of Educational Research 13 (6), 2022
2022
Domain Specific Hope as a Predictor of Psychological Symptoms During the Covid-19 Pandemic
C Tatli, Y ÖZBAY
International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (4), 1236-1243, 2022
2022
Psikolojik Danışman Adaylarının Çocuk Cinsel İstismarına Yönelik Görüşleri ve Mesleki Bilgi Düzeyleri.
B Aslan, MA Karaman, C Tatlı, H Eşici
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi 14 (34), 2020
2020
The Effect of Gender on Problematic Internet Usage: A Meta-Analysis/Cinsiyetin Problemli Internet Kullanimi Uzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Calismasi.
U Akbas, DA Ergin, C Tatli
ADDICTA: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 361-387, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20