Takip et
Yasin Bulduklu
Yasin Bulduklu
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi
ikcu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sağlık iletişimi: Yaşlıların televizyonda yayınlanan sağlık programlarını izleme motivasyonları
A Koçak, Y Bulduklu
Selçuk İletişim 6 (3), 5-17, 2010
1432010
Herzberg’in Çift Faktör Kurami ve Alt Gelir Gruplarinda Bir Uygulama: Meram Tip Fakültesi Örneği
G Gökçe, A Şahin, Y Bulduklu
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 10 (20), 233-246, 2010
822010
Gençlerin akıllı telefon kullanım motivasyonları
Y Bulduklu, NP Özer
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (8), 2963-2986, 2016
602016
Televizyonda Yayınlanan Sağlık Programları ve İzleyici Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Y Bulduklu
Doktora Tezi, Konya, 2010
58*2010
Televizyonda yayınlanan sağlık programlarıve izleyicileri
Y Bulduklu
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 75-85, 2010
532010
Televizyonda yayınlanan sağlık programları ve izleyicileri üzerine ampirik bir çalışma
Y Bulduklu
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Konya: Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
392010
İmaj yönetimi: yaklaşımlar, taktikler, stratejiler
Y Bulduklu
Literatürk Academia, 2015
382015
ELEŞTİREL ÇALIŞMALARDA NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMİ OLARAK GÖMÜLÜ TEORİ
Y Bulduklu
Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi 1 (1), 1-14, 2019
372019
Kurumsal vatandaşlığın kurum imajı üzerindeki etkisi
Y Bulduklu
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi 17 (1), 1-20, 2014
292014
Kitle iletişim kuramları
Y Bulduklu, S Karaçor
Konya: Çizgi Kitabevi, 2019
272019
Sağlik Hizmetlerinde Kriz İletişimi Ve Yeni Medya
Y Bulduklu, S Karaçor
Atatürk İletişim Dergisi, 279-296, 2017
252017
Mobile games on the basis of uses and gratifications approach: A comparison of the mobile game habits of university and high school students
Y Bulduklu
Convergence 25 (5-6), 901-917, 2019
232019
Çocuklarda obezite artişi ile yiyecek ve içecek reklamlari arasindaki ilişki
S Karaçor, T Tunçer, Y Bulduklu
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (1), 134-141, 2018
172018
Hedef kitle bağlamında tamamlayıcı ve alternatif tıp uygulamaları
Y Bulduklu
172015
SAĞLIK HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA “MÜŞTERİ HASTA” ve ETİK SORUNLAR
O GÖKÇE, Y Bulduklu
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 15 (29), 38-61, 2015
162015
Bilgi toplumunda kamu kurumlarının bilgi edinme birimleri ve halkla ilişkiler
Y Bulduklu, AT Türkmenoğlu
Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları (HÜTAD) 22 (22), 47-64, 2015
122015
Hastalarla iletişim
Y Bulduklu
Konya: Çizgi Kitabevi, 2015
102015
İmaj yönetimi
Y Bulduklu
Konya: Literatürk Academia Yayınları, 2015
102015
YÖNETİMİN HALKLA İLİŞKİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN WEBER’İN OTORİTE TİPOLOJİSİ VE LİKERT’İN ÖRGÜTSEL SİSTEM SINIFLAMASI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
A Türkmenoğlu, Y Bulduklu
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 1-16, 2013
102013
Young people’s smart phone use motivations
Y Bulduklu, NP Özer
Journal of the Human and Social Sciences Researches 5 (8), 2963-2986, 2016
82016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20