How parents of children with autism spectrum disorder experience the COVID-19 pandemic: Perspectives and insights on the new normal G Bozkus-Genc, S Sani-Bozkurt Research in Developmental Disabilities 124, 104200, 2022 | 51 | 2022 |
Meta-analysis of pivotal response training for children with autism spectrum disorder G Bozkus-Genc, S Yucesoy-Ozkan Education and Training in Autism and Developmental Disabilities 51 (1), 13-26, 2016 | 38 | 2016 |
Examination of studies targeting social skills with pivotal response treatment. G Bozkus Genc, S Vuran Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1730-1742, 2013 | 30 | 2013 |
İşbirliği ile bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci: Durum çalışması S Vuran, G Bozkuş-Genç, S Sani-Bozkurt Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (02 …, 2017 | 27 | 2017 |
Social robots for joint attention development in autism spectrum disorder: A systematic review S Sani-Bozkurt, G Bozkus-Genc International Journal of Disability, Development and Education 70 (5), 625-643, 2023 | 22 | 2023 |
COVID-19 salgınında Türkiye’deki özel gereksinimi olan öğrenciler ve ailelerine yönelik uzaktan özel eğitim uygulamalarına ilişkin uzman bakış açısı S Sani-Bozkurt, GB Genç, S Vuran, G Yıldız, S Çelik, İ Diken, Ç Uysal, ... Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2022 | 17 | 2022 |
Reflections of covid-19 pandemic on autism spectrum disorder: A descriptive case study S Sani-bozkurt, G Bozkuş-genç, G Yıldız Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 9 (1), 28-50, 2021 | 10 | 2021 |
Özel eğitim öğretmenliği bölümü öğretmen adaylarının yüksek işlevli otizm spektrum bozukluğuna ilişkin metaforik algıları G Bozkuş Genç Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (31), 39-62, 2021 | 9 | 2021 |
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ... İlköğretim Online, 808-836, 2019 | 8 | 2019 |
Sosyal becerilerin öğretiminde temel tepki öğretimiyle yürütülen araştırmaların incelenmesi G Bozkuş-Genç, S Vuran | 7 | 2013 |
Expert perspectives on distance special education interventions for students with special needs and their families in Turkey during the COVID-19 pandemic S SANİ BOZKURT, G BOZKUŞ GENÇ, S Vuran, G YILDIZ, S Çelik, İ Diken, ... ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2022 | 6 | 2022 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara soru sorarak iletişim başlatmanın kazandırılmasında temel tepki öğretiminin etkileri G Bozkuş-Genç PQDT-Global, 2017 | 6 | 2017 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için temel tepki öğretimi: Genel bir bakış BG Genç, YŞ Özkan | 6 | 2014 |
The efficacy of pivotal response treatment in teaching question-asking initiations to young Turkish children with autism Spectrum disorder G Bozkus-Genc, S Yucesoy-Ozkan Journal of Autism and Developmental Disorders 51 (11), 3868-3886, 2021 | 4 | 2021 |
Empowering teachers who work in inclusive practices: E-coaching C Uysal, S Sani-Bozkurt, G Bozkus-Genc, H Gurgur Handbook of research on emerging pedagogies for the future of education …, 2021 | 4 | 2021 |
COVID-19 küresel salgınının otizm spektrum bozukluğuna yansımaları: Betimsel durum çalışması SB Sunagül, G BOZKUŞ-GENÇ, G YILDIZ Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 4 | 2021 |
Pivotal response teaching for children with autism spectrum disorders: An overview GB Genç, ŞY Özkan International Journal of Early Childhood Special Education 6 (2), 221-246, 2014 | 4 | 2014 |
Metaphorical Perceptions of Pre-Service Special Education Teachers towards Distance Education during the Coronavirus (COVID-19) Pandemic. G Bozkus-Genc Asian Journal of Distance Education 17 (2), 109-134, 2022 | 2 | 2022 |
THE AWARENESS OF COACHING IN INCLUSIVE EDUCATION G Bozkus-Genc, S Sani-Bozkurt INTED2020 Proceedings, 2060-2066, 2020 | 1 | 2020 |
Determination of preservice special education teachers’ expectations related to teaching practice course and practice schools [Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik … Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ... Ankara University, 2019 | 1 | 2019 |