Learning and teaching: Theories, approaches and models C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Çeliköz, N Doğruer, ... Ankara, Turkiye: Cozum, 2016 | 105 | 2016 |
Instructional process and concepts in theory and practice C Akdeniz Instructional Process and Concepts in Theory and Practice, 2016 | 95 | 2016 |
Development of a Scale to Diagnose Instructional Strategies B Erişti, C Akdeniz CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY 3 (2), 141-161, 2012 | 61* | 2012 |
KÜRESELLEŞMENİN TÜRKİYE’DEKİ İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI ve DERS KİTAPLARINDA GÖRÜLEN YANSIMALARI M Sağlam, L Vural, C Akdeniz Electronic Journal of Social Sciences 10 (35), 001-015, 2011 | 33 | 2011 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrenen örgüt yaklaşımına ilişkin görüşleri üzerine bir araştırma İ Günbayı, C Akdeniz Milli Eğitim 173 (173), 173-192, 2007 | 25 | 2007 |
Kişilik profillerine göre öğretmenlerin öğrenme stratejisi tercihleri ve öğretim stratejilerini kullanma durumları C Akdeniz PQDT-Global, 2013 | 19 | 2013 |
Learning and teaching C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Doğruer, B Erişti, R Eyyam, ... Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, 2016 | 17 | 2016 |
Öğrenme stili modelleri C Akdeniz Sunu raporu, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir.[Çevrim-içi: http://cakdeniz …, 2007 | 11 | 2007 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrenen örgüt etkenlerine ilişkin görüşleri C Akdeniz Yayımlanmammış Yükseklisans Tezi) Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal …, 2003 | 10 | 2003 |
Myers Briggs Type Indicator and a sample study: primary education teachers’ MBTI profiles C Akdeniz SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 67-83, 2016 | 7 | 2016 |
Beyin Temelli Öğrenme B Erişti, C Akdeniz Öğrenme ve Öğretme: Kuramlar, Yaklaşımlar, Modeller, 227-258, 2012 | 6 | 2012 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrenen Örgüt Yaklaşımına İlişkin Görüşleri C Akdeniz Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, AKÜ SBE, Afyon, 2003 | 6 | 2003 |
The relationship between elementary school teachers’ personality types and their learning and instructional strategies C Akdeniz, B Erişti International Journal of Curriculum and Instruction 8 (2), 41-63, 2016 | 5 | 2016 |
Brain-based learning B Erişti, C Akdeniz Ed.: Z. Kaya, AS Akdemir, Learning and teaching: theories, approaches and models, 2016 | 5 | 2016 |
Kişilik ve Öğretim C Akdeniz, B Erişti OmniScriptum, Türkiye Alim Kitapları Yayınevi, 2015 | 5* | 2015 |
Myers Briggs Tip Belirleyici, Örnek Çalışma: İlköğretim Öğretmenlerinin MBTI Profilleri C Akdeniz SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 67-83, 2016 | 3 | 2016 |
Planning for Instruction C Akdeniz Instructional Process and Concepts in Theory and Practice: Improving the …, 2016 | 2 | 2016 |
Effects of Instructional Activities C Akdeniz Instructional Process and Concepts in Theory and Practice: Improving the …, 2016 | | 2016 |
Birleşik Zamanlı Fiil, 381 CPP CPP, C Akdeniz Instructional Process and Concepts in Theory and Practice 499 (516), 567, 2016 | | 2016 |
KİŞİLİK PROFİLLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME STRATEJİSİ TERCİHLERİ VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARI (Eskişehir İli Örneği) C Akdeniz, B Erişti Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | | 2013 |