Takip et
Celal Akdeniz
Celal Akdeniz
port.ac.uk üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Learning and teaching: Theories, approaches and models
C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Çeliköz, N Doğruer, ...
Ankara, Turkiye: Cozum, 2016
1052016
Instructional process and concepts in theory and practice
C Akdeniz
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice, 2016
952016
Development of a Scale to Diagnose Instructional Strategies
B Erişti, C Akdeniz
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY 3 (2), 141-161, 2012
61*2012
KÜRESELLEŞMENİN TÜRKİYE’DEKİ İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI ve DERS KİTAPLARINDA GÖRÜLEN YANSIMALARI
M Sağlam, L Vural, C Akdeniz
Electronic Journal of Social Sciences 10 (35), 001-015, 2011
332011
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrenen örgüt yaklaşımına ilişkin görüşleri üzerine bir araştırma
İ Günbayı, C Akdeniz
Milli Eğitim 173 (173), 173-192, 2007
252007
Kişilik profillerine göre öğretmenlerin öğrenme stratejisi tercihleri ve öğretim stratejilerini kullanma durumları
C Akdeniz
PQDT-Global, 2013
192013
Learning and teaching
C Akdeniz, H Bacanlı, E Baysen, M Çakmak, N Doğruer, B Erişti, R Eyyam, ...
Ankara: Çözüm Eğitim Yayıncılık, 2016
172016
Öğrenme stili modelleri
C Akdeniz
Sunu raporu, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir.[Çevrim-içi: http://cakdeniz …, 2007
112007
İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrenen örgüt etkenlerine ilişkin görüşleri
C Akdeniz
Yayımlanmammış Yükseklisans Tezi) Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal …, 2003
102003
Myers Briggs Type Indicator and a sample study: primary education teachers’ MBTI profiles
C Akdeniz
SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 67-83, 2016
72016
Beyin Temelli Öğrenme
B Erişti, C Akdeniz
Öğrenme ve Öğretme: Kuramlar, Yaklaşımlar, Modeller, 227-258, 2012
62012
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrenen Örgüt Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
C Akdeniz
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, AKÜ SBE, Afyon, 2003
62003
The relationship between elementary school teachers’ personality types and their learning and instructional strategies
C Akdeniz, B Erişti
International Journal of Curriculum and Instruction 8 (2), 41-63, 2016
52016
Brain-based learning
B Erişti, C Akdeniz
Ed.: Z. Kaya, AS Akdemir, Learning and teaching: theories, approaches and models, 2016
52016
Kişilik ve Öğretim
C Akdeniz, B Erişti
OmniScriptum, Türkiye Alim Kitapları Yayınevi, 2015
5*2015
Myers Briggs Tip Belirleyici, Örnek Çalışma: İlköğretim Öğretmenlerinin MBTI Profilleri
C Akdeniz
SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 67-83, 2016
32016
Planning for Instruction
C Akdeniz
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice: Improving the …, 2016
22016
Effects of Instructional Activities
C Akdeniz
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice: Improving the …, 2016
2016
Birleşik Zamanlı Fiil, 381
CPP CPP, C Akdeniz
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice 499 (516), 567, 2016
2016
KİŞİLİK PROFİLLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME STRATEJİSİ TERCİHLERİ VE ÖĞRETİM STRATEJİLERİNİ KULLANMA DURUMLARI (Eskişehir İli Örneği)
C Akdeniz, B Erişti
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
2013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20