Ailenin çocuğun okuldaki eğitimine katılım sorunları ve katılımın sağlanması için alternatif bir model S Başaran, F Koç Ankara: Milli Eğitim Basımevi, 2001 | 68 | 2001 |
Okul öncesi eğitimde okula uyum sürecinde öğretmenlerin karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri S Başaran, B Gökmen, B Akdağ Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2014 (2), 2014 | 60 | 2014 |
2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Değerlendirilmesi ST Başaran, Ö Ulubey Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 51 (2), 1-38, 2018 | 52 | 2018 |
Diğer ülkelerde lise bitirme sınavları ve Türk eğitim sistemi için lise bitirme sınavı önerisi S Başaran Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi …, 2005 | 23 | 2005 |
Anne ve babaların okul anılarının çocuklarının okula karşı tutum ve akademik başarılarına etkisi ST BAŞARAN, K YILDIRIM Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (2), 2017 | 14* | 2017 |
öğretmen yetiştirme lisans programlarının değerlendirilmesi Ö Ulubey, S Başaran Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 9 (2), 263-300, 2018 | 13 | 2018 |
Öğretim elemanlarının etik ilkelere uygun davranma düzeyi üzerine bir araştırma S Tican Başaran, N Ekinci, S Arıkan Yükseköğretim Dergisi, 2017 | 13* | 2017 |
Okul deneyimi dersinin öğrencilerin öğretmenlik algılarına etkisi N EKİNCİ, SB TİCAN Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 13-24, 2015 | 12 | 2015 |
Effectiveness of Anatolian Teacher High Schools in terms of serving their intended purpose ST Başaran Middle East Technical University, 2004 | 12 | 2004 |
21. yüzyıla girerken Türk eğitim sisteminin ihtiyaç duyduğu çağdaş öğretmen profili C Çiçek, F. F., Başaran, S., Demirbaş, A., Maden EARGED, Ankara: Milli Eğitim Basımevi, 2001 | 12 | 2001 |
Professional Development of Turkish Preschool Teachers during Summer Holidays. S Tican Basaran, B Dinçman International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 361-396, 2022 | 11 | 2022 |
Evaluation of 2018 initial teacher training programs Ö Ulubey, ST Başaran International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 9 (2 …, 2019 | 10 | 2019 |
Ailenin çocuğun okuldaki eğitimine katılım sorunları ve katılımın sağlanabilmesi için alternatif bir model S Başaran, F Koç EARGED, Ankara, 2001 | 10 | 2001 |
Anatolian teacher high schools: Advantages, limitations and suggestions for improvement STM BAŞARAN-AKSU Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 40 (1 …, 2007 | 9 | 2007 |
Anadolu Öğretmen Liseleri: Avantajları, Sınırlılıkları ve Gelişme için Öneriler ST Başaran, M Aksu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 40 (1), 157-179, 2007 | 7 | 2007 |
Financial literacy in Turkish preschool education S Tican Başaran, G Gürdal, S Altıntaş Biruni Üniversitesi, 2021 | 5 | 2021 |
Anadolu öğretmen liselerinin öğrenci profili ST Başaran, M Aksu Eğitim ve Bilim 30 (137), 2005 | 5 | 2005 |
Çağdaş öğretmen profili F Çiçek, ST Başaran, A Demirbaş, C Maden Milli Eğitim Basımevi, Ankara, 2001 | 5 | 2001 |
Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to Autonomy. ST Basaran, BA Altan, K Gündogdu International Journal of Progressive Education 18 (1), 411-434, 2022 | 4 | 2022 |
Temel Amaçlarına Hizmet Etme Bakımından Anadolu Öğretmen Liselerinin Etkililiği ST Başaran, M Aksu Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2005 | 3 | 2005 |