Yapılandırmacılık ve öğretim uygulamalarına yansımaları M Gültekin, R Karadağ, F Yılmaz Anadolu Üniversitesi, 2007 | 174 | 2007 |
Okuma ilgisi, tutumları ve alışkanlığı konusunda yapılmış çalışmaların lisansüstü tezlere dayalı analizi: YÖK ve ProQuest veri tabanları örneklemi R Karadağ Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 1-17, 2014 | 123 | 2014 |
Türkçe öğretmeni adaylarının" değer" kavramına yükledikleri anlamlar ve değer sıralamaları E Kolaç, R Karadağ İlköğretim Online 11 (3), 762-777, 2012 | 83 | 2012 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ŞİDDET ALGILARI H Deveci, R Karadağ, F Yılmaz Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 7 (24), 351-368, 2008 | 81 | 2008 |
Pre-service Teachers' Perceptions on Game Based Learning Scenarios in Primary Reading and Writing Instruction Courses. R Karadag Educational Sciences: Theory and Practice 15 (1), 185-200, 2015 | 77 | 2015 |
İlköğretim Türkçe dersinde farklılaştırılmış öğretim yaklaşımının uygulanması: Bir eylem araştırması R Karadağ PQDT-Global, 2010 | 75 | 2010 |
Effects of differentiated instruction on students’ attitudes towards Turkish courses: an action research R Karadag, S Yasar Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1394-1399, 2010 | 70 | 2010 |
İlkokuma yazma öğretiminde çözümleme ve bireşim yöntemlerinin etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri R Karadağ, M Gültekin Eğitimde Kuram ve Uygulama 3 (1), 102-121, 2013 | 58 | 2013 |
Öğretmen adaylarının dil eğitiminde çocuk edebiyatı metinlerinin kullanımına yönelik görüşleri E Kolaç, T Demir, R Karadağ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 161 (161), 195, 2012 | 58 | 2012 |
Pre-service teachers’ perceptions of peace education H Deveci, F Yilmaz, R Karadag Eurasian Journal of Educational Research 30, 63-80, 2008 | 47 | 2008 |
İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ DERSİNDE MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ R KARADAĞ, A AKKAYA Ahi Evran üniversitesi kırşehir eğitim fakültesi dergisi 14 (2), 39-59, 2013 | 40 | 2013 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİH NEDENLERİ R Karadağ Humanities Sciences 7 (2), 44-66, 2012 | 40 | 2012 |
DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİMLE İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ R KARADAĞ Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1301-1322, 2016 | 38 | 2016 |
Yazılı anlatım becerilerinin geliştirilmesinde gazete kullanımı R KARADAĞ YILMAZ, B KAYABAŞI Turkish Studies (Elektronik) 6 (3), 989-1010, 2011 | 38 | 2011 |
Primary school teacher candidates’ views towards critical reading skills and perceptions of their competence R Karadağ Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 889-896, 2014 | 37 | 2014 |
The effects of flipped learning approach on the academic achievement and attitudes of the students R Karadag, SS Keskin New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 4 (6 …, 2017 | 35 | 2017 |
Ses temelli cümle yönteminin etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri D Belet, R Karadağ III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Çukurova Üniversitesi Eğitim …, 2007 | 27 | 2007 |
İlköğretim birinci basamakta görev yapan öğretmenlerin ilkokuma yazma öğretiminde çözümleme ve bireşim yöntemlerinin etkililiğine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi R Karadağ PQDT-Global, 2005 | 27 | 2005 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe öğretimine yönelik hizmet içi eğitimlere ilişkin görüşleri ve hizmet içi eğitim gereksinimleri R Karadağ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 2015 | 26 | 2015 |
“Neden Yazı Yazmıyoruz?”: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazmayı Engelleyen Etmenlere İlişkin Görüşleri R Karadağ, B Kayabaşı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1-32, 2013 | 21 | 2013 |