Takip et
Ebru Sönmez Karapınar
Ebru Sönmez Karapınar
İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümü Yrd. Doç. Dr., Kayseri Üniversitesi
kayseri.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
GİYİMDE MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA DUYARLILIĞI: GENÇLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 67-91, 2010
56*2010
Effects of Support Programs on Corporate Strategies of Small and Medium-sized Enterprises
E Aykan, A Semra, E Sönmez
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 938-946, 2013
252013
Üniversite Öğrencilerinin Teknolojiye Hazır Bulunuşluk Düzeyi ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki: Erciyes Üniversitesi Örneği/Relationship Between Technology Readiness …
E Sönmez, H Akgül
Yönetim Bilimleri Dergisi, 305-327, 2015
222015
Mediating Role of Perceived Organizational Justice between Internal Marketing Practices and Employee Task and Contextual Performance: A Shopping Center Implication
E Aykan, E Sönmez
International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR) doi: 10 …, 2014
122014
Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış
E Sönmez
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 216-227, 2010
122010
Okul öncesi eğitim kurumlarında algılanan hizmet kalitesi ve kurumsal imajın birbirine etkisi
E Sönmez Karapınar, H Akgül
İşletme Araştırmaları Dergisi Directory of Open Access Journals 10.20491 …, 2015
10*2015
Bireysel çevre okuryazarlığı ve yeşil ürün tutumunun yeşil satın alma niyeti üzerindeki etkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Ş KARACA, E SÖNMEZ KARAPINAR
Erciyes Akademi 35 (1), 299-322, 2021
42021
Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca, A Serhat
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
12022
İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIĞIN ARACILIK ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez Karapınar, Y Kaya Harmancı
ISAS 2018 - Ist International Symposium on Innovative Approaches in …, 2018
1*2018
Katılım Pazarlaması ve Kitle Kaynak Kullanımı
E Sönmez Karapınar
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, 487-510, 2022
2022
Covıd-19 Pandemisi Sürecinde Tüketici Davranışı Üzerine Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
E Sönmez Karapınar
10. Uluslararası İstanbul Bilimler Araştırmalar Kongresi, 316-329, 2022
2022
KADINLARIN INSTAGRAM GİYİM MARKA SAYFALARINA KATILIMINA YÖNELİK MARKA FARKINDALIĞI VE GÜVENİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ: Y VE Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ES Karapinar, Ş Karaca
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (2), 771-796, 2022
2022
NFT Pazarlamasının Temelleri
E Sönmez Karapınar
Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar, 57-81, 2022
2022
Bilişsel Değerler ve Yeşil Dışsal Motivasyonun Çevresel Tutuma Etkisinin İncelenmesi
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 13 (2 …, 2022
2022
Ergenlerin Giyimde Marka Duyarlılığının Belirleyicileri
E Sönmez Karapınar
Ekonomi, Yönetim ve Pazarlama Alanında Akademik Araştırmalar, 187-212, 2021
2021
Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni Ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca
I. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME2021) 8 …, 2021
2021
Sağlık Hizmetlerinde Markalaşma
E Sönmez Karapınar
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, 239-263, 2021
2021
Sosyal Mesafe ve Sanal Marka Toplulukları
E Sönmez Karapınar
Sosyal Medya Sosyolojisi, 217-239, 2020
2020
Marka Mirası
E Sönmez Karapınar
Marka Külliyatı, 452-474, 2020
2020
PAZARLAMA STRATEJİSİ YARATICILIĞI, PAZARLAMA ETKİNLİĞİ VE İŞLETME PERFORMANSI İLİŞKİLERİ: MOBİLYA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez Karapınar
ISAS 2018 - Ist International Symposium on Innovative Approaches in …, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20