Follow
Ebru Sönmez Karapınar
Ebru Sönmez Karapınar
İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümü Yrd. Doç. Dr., Kayseri Üniversitesi
Verified email at kayseri.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
GİYİMDE MARKA BAĞLILIĞI VE MARKA DUYARLILIĞI: GENÇLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 67-91, 2010
55*2010
Effects of Support Programs on Corporate Strategies of Small and Medium-sized Enterprises
E Aykan, A Semra, E Sönmez
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 938-946, 2013
252013
Üniversite Öğrencilerinin Teknolojiye Hazır Bulunuşluk Düzeyi ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki: Erciyes Üniversitesi Örneği/Relationship Between Technology Readiness …
E Sönmez, H Akgül
Yönetim Bilimleri Dergisi, 305-327, 2015
232015
Mediating Role of Perceived Organizational Justice between Internal Marketing Practices and Employee Task and Contextual Performance: A Shopping Center Implication
E Aykan, E Sönmez
International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR) doi: 10 …, 2014
132014
Markalama Stratejilerine Genel Bir Bakış
E Sönmez
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 216-227, 2010
122010
Okul öncesi eğitim kurumlarında algılanan hizmet kalitesi ve kurumsal imajın birbirine etkisi
E Sönmez Karapınar, H Akgül
İşletme Araştırmaları Dergisi Directory of Open Access Journals 10.20491 …, 2015
10*2015
Bireysel çevre okuryazarlığı ve yeşil ürün tutumunun yeşil satın alma niyeti üzerindeki etkisinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Ş KARACA, E SÖNMEZ KARAPINAR
Erciyes Akademi 35 (1), 299-322, 2021
42021
Çevrimiçi Deneyimin Tatil Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Farkındalığı ve Marka Çağrışımının Rolü
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca, A Serhat
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2022
12022
İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIĞIN ARACILIK ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez Karapınar, Y Kaya Harmancı
ISAS 2018 - Ist International Symposium on Innovative Approaches in …, 2018
1*2018
Katılım Pazarlaması ve Kitle Kaynak Kullanımı
E Sönmez Karapınar
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, 487-510, 2022
2022
Covıd-19 Pandemisi Sürecinde Tüketici Davranışı Üzerine Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
E Sönmez Karapınar
10. Uluslararası İstanbul Bilimler Araştırmalar Kongresi, 316-329, 2022
2022
KADINLARIN INSTAGRAM GİYİM MARKA SAYFALARINA KATILIMINA YÖNELİK MARKA FARKINDALIĞI VE GÜVENİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ: Y VE Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ES Karapınar, Ş Karaca
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (2), 771-796, 2022
2022
NFT Pazarlamasının Temelleri
E Sönmez Karapınar
Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar, 57-81, 2022
2022
Bilişsel Değerler ve Yeşil Dışsal Motivasyonun Çevresel Tutuma Etkisinin İncelenmesi
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 13 (2 …, 2022
2022
Ergenlerin Giyimde Marka Duyarlılığının Belirleyicileri
E Sönmez Karapınar
Ekonomi, Yönetim ve Pazarlama Alanında Akademik Araştırmalar, 187-212, 2021
2021
Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni Ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
E Sönmez Karapınar, Ş Karaca
I. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME2021) 8 …, 2021
2021
Sağlık Hizmetlerinde Markalaşma
E Sönmez Karapınar
Multidisipliner Yaklaşımla Sağlık Turizmi, 239-263, 2021
2021
Sosyal Mesafe ve Sanal Marka Toplulukları
E Sönmez Karapınar
Sosyal Medya Sosyolojisi, 217-239, 2020
2020
Marka Mirası
E Sönmez Karapınar
Marka Külliyatı, 452-474, 2020
2020
PAZARLAMA STRATEJİSİ YARATICILIĞI, PAZARLAMA ETKİNLİĞİ VE İŞLETME PERFORMANSI İLİŞKİLERİ: MOBİLYA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Sönmez Karapınar
ISAS 2018 - Ist International Symposium on Innovative Approaches in …, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20