Takip et
Banu Külter Demirgüneş
Banu Külter Demirgüneş
İletişim Fakültesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
RELATIVE IMPORTANCE OF PERCEIVED VALUE, SATISFACTION AND PERCEIVED RISK ON WILLINGNESS TO PAY MORE
B Külter Demirgüneş
International Review of Management and Marketing 5 (4), 211-220, 2015
1392015
Genç seçmenler gözüyle siyasal ürün (siyasi lider) özellikleri: Ankara’daki üniversite öğrencileri üzerine bir çalışma
C Polat, B Külter
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 5 (1), 2008
732008
Tüketicilerin perakende mağaza tercihini etkileyen faktörler: Niğde ili örneği
C Polat, B Külter
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (3), 109-126, 2007
582007
Değer Temelli Pazarlama (Finansal Boyut ve Müşteri Boyutu)
B Külter, K Demirgüneş
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 20 (2), 327-342, 2006
522006
Perakendeci firmalarda karlılığı etkileyen değişkenler hisse senetleri İMKB’de işlem gören perakendeci firmalar üzerinde ampirik bir çalışma
AGB KÜLTER, AGK DEMİRGÜNEŞ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (1), 445-460, 2007
452007
Instagram reklamlarında ürün destekçisi olarak sosyal medya fenomeni kullanımının reklama yönelik tutum ve e-wom niyetine etkilerinin incelenmesi
MY Avcılar, B Külter Demirgüneş, MF Açar
402018
Developing Perceived Grenwash Index and Its Effect on Green Brand Equity: A Reserach on Gas Station Companies in Turkey
MY Avcılar, B Külter Demirgüneş
International Business Research 10 (1), 222-239, 2017
362017
Genç ve Potansiyel Seçmenler Gözüyle Siyasi Lider Özelliklerinin Değerlendirilmesi: Siyasal Pazarlama Bakişaçisiyla Lise ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
C Polat, B KÜLTER
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 191-213, 2011
322011
İnternet Alışverişlerinde Hedonik ve Faydacı Değer Algılarının Davranışsal Sonuçları: E-Sadakat ve Ağızdan Ağıza İletişim
B Külter Demirgüneş
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (13 …, 2016
29*2016
Sosyal sorumluluk projelerine yönelik tutumun, satın alma davranışı ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi
BK DEMİRGÜNEŞ
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (3 …, 2015
292015
Mağaza özelliklerinin perakendeci marka tercihi üzerindeki etkisi
B Külter
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 7 (14), 163-182, 2011
262011
The antecedents of store image and customer satisfaction
B Külter Demirgüneş
International Journal of Research in Business and Social Science 3 (3), 48-62, 2014
25*2014
ŞEHİR MARKASI OLUŞTURMA: ŞEHİRDE OTURANLARIN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
B Külter Demirgüneş, Y Avcılar
19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ BİLDİRİ KİTABI “Yerel Ekonomilerin …, 2014
24*2014
The effect of cognitive dissonance on external information search and consumer complaint responses
BK Demirgüneş, MY Avcilar
International Journal of Business Administration 8 (2), 57-72, 2017
222017
Ethical behavior of salesperson: The impact of consumer's perception on trust, satisfaction and repeat purchasing behavior
BK Demirgunes
IGIAD-TURKISH ENTREPRENEURSHIP & BUSINESS ETHICS ASSOC, 2015
172015
Tüketicinin Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktör Olarak Meslek Gruplarının Bazı Dayanıklı Tüketim Mallarını Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
B Külter
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2004
162004
Evaluating trust and perceived risk dimensions in online clothing shopping
S Alkibay, B Demirgunes
Research Journal of Business and Management 3 (2), 2016
152016
Satış Elemanının Etik Davranışı: Tüketici Algısının Güven, Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
B Külter Demirgüneş
İş Ahlakı Dergisi 8 (1), 5-46, 2015
142015
Ethical issues in marketing: An application for understanding ethical decision making
N PARILTI, BK DEMİRGÜNEŞ, B ÖZSAÇMACI
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (2), 275-298, 2014
142014
Mağaza özellikleri ve tutumun, perakendeci markasına yönelik tutum ve tercih üzerindeki etkisi
B Külter
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
132009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20