Takip et
hüseyin artun
hüseyin artun
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effect of the 5E model on prospective teachers’ conceptual understanding of diffusion and osmosis: A mixed method approach
H Artun, B Coştu
Journal of Science Education and Technology 22, 1-10, 2013
642013
Effects of ‘environmental chemistry’elective course via technology-embedded scientific inquiry model on some variables
M Calik, T Özsevgeç, J Ebenezer, H Artun, Z Küçük
Journal of Science Education and Technology 23, 412-430, 2014
582014
Effects of virtual reality enriched science laboratory activities on pre-service science teachers’ science process skills
H Artun, A Durukan, A Temur
Education and Information Technologies 25 (6), 5477-5498, 2020
462020
Improving science student teachers’ self-perceptions of fluency with innovative technologies and scientific inquiry abilities
M Çalik, J Ebenezer, T Özsevgeç, Z Küçük, H Artun
Journal of Science Education and Technology 24, 448-460, 2015
442015
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının çevre okur-yazarlık düzeylerine etki eden faktörlerin değerlendirilmesi
H Artun
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 1-14, 2013
442013
Covid-19 pandemi dönemindeki uzaktan eğitim sürecinde fen bilgisi öğretmenlerinin mesleki kazanımlarının ve sorunlarının incelenmesi
H Bakırcı, N Doğdu, H Artun
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 2021
402021
Ortak bilgi yapılandırma modeline dayalı fen öğretiminin ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi (gök cisimlerini tanıyalım)
H BAKIRCI, H ARTUN, S ŞENEL
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 514-543, 2016
402016
Virtual reality in science education: A descriptive review.
A Durukan, H Artun, A Temur
Journal of science learning 3 (3), 132-142, 2020
372020
Ortak bilgi yapılandırma modeline dayalı fen öğretimi aracılığıyla yedinci sınıf öğrencilerinin sosyobilimsel konular hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
H Bakırcı, H Artun, S Şahin, M Sağdıç
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (2), 207-237, 2018
362018
Ortaokul beceri temelli soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
M SANCA, H ARTUN, H BAKIRCI, O Murat
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 219-248, 2021
342021
ÇEVRE EĞİTİMİ MODÜLER ÖĞRETİM PROGRAMININ AKADEMİK BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
H ARTUN, T ÖZSEVGEÇ
HAYEF Journal of Education 12 (1), 9-22, 2015
252015
Ortaokul öğrencilerinin çevre kavramına yönelik bilgi ve çevreyi anlama düzeylerinin belirlenmesi
H Artun, M Okur
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 24, 277-293, 2015
222015
Yedinci sınıf öğrencilerinin çevre eğitimine yönelik tasarlanan modüler öğretim programının etkililiğinin araştırılması
H Artun
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
222013
Sınıf öğretmen adaylarının difüzyon ve osmoz kavramları ile ilgili yanılgılarının belirlenmesi
H ARTUN
Journal of Turkish Science Education 8 (4), 117-127, 2011
222011
Difüzyon ve osmoz kavramlarına yönelik 5E modeline uygun öğretim materyalinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
H Artun
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009
222009
A Study on the Evaluation of the Applicability of an Environmental Education Modular Curriculum.
H Artun, T Özsevgeç
International Journal of Environmental and Science Education 11 (15), 7318-7347, 2016
202016
The effects of Swedish Knife Model on students’ understanding of the digestive system
LC Özsevgeç, H Artun, M Ünal
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 13 (2), 1-21, 2012
202012
Influence of environmental education modular curriculum on academic achievement and conceptual understanding
H ARTUN, T Özsevgec
International Electronic Journal of Environmental Education 8 (2), 150-171, 2018
182018
İlköğretim öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etki eden faktörlerin değerlendirilmesi
T Özsevgeç, H Artun
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 27, 30, 2012
182012
Çevre eğitimi dersi modüler programının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi: Ekosistem Ünitesi örneği
T Özsevgeç, H Artun
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 59, 2012
172012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20