Follow
ilkay Karaduman
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of social media on personal branding efforts of top level executives
I Karaduman
Procedia-social and behavioral sciences 99, 465-473, 2013
2382013
Lojistik Yönetimi
ÖB Tek, İ Karaduman
İstanbul: İhlas Gazetecilik AŞ 5, 254, 2012
33*2012
X ve Y kuşaklarında gönüllü sadelik algısının tüketici karar tarzlarına etkisi
NT İrge, İ Karaduman
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (3), 120-143, 2018
232018
Environmental consciousness, environmental education, conspicuous consumption and re-buying decisions on network marketing in Turkey
E Ozkan-Pir, İ Karaduman
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (8 …, 2017
162017
MARKANIN SOSYAL MEDYADAKİ TAKİPÇİ SAYISI VE İÇERİK MİKTARININ MARKA DEĞERİNE ETKİSİ
A Sibel, İ Karaduman
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (1), 163-179, 2019
112019
The role of religious sensibilities on the relationship between religious rules and hedonic product consumption behavior in Turkey
İ Karaduman
International Journal of Humanities and Social Science Invention 5 (4), 12-20, 2016
112016
REZİDANS DAİRESİ SATIŞINDA MÜŞTERİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ve PAZAR PAYI ANALİZİNDE KONJOİNT YÖNTEMİNİN KULLANIMI
İ Karaduman, NK Yılmaz
Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 1 (2), 65-82, 2015
112015
Kişisel marka yönetimi
İ Karaduman
Nobel, 2016
102016
Lojistik Yönetimi Tedarik Zinciri Bakış Açısıyla Küresel Yönetimsel Yaklaşım Türkiye Uygulamaları
ÖB Tek, İ Karaduman
İzmir, İhlas Kitabevi, 2012
102012
Tedarik Zinciri Bakış Açısıyla Lojistik Yönetimi: Küresel Yönetimsel Yaklaşım Türkiye Uygulamaları
ÖB Tek, İ Karaduman
İstanbul: Ekonomi Yayınları, 2012
102012
Stratejik Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı: Perakendecilik Sektöründe Bir Uygulama
İ Karaduman
İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
102009
YENİ MEDYADA DUYGUSAL REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ İÇEREN REKLAMA VE REKLAMI YAPILAN ÜRÜNE KARŞI TUTUM OLUŞTURMADA KİŞİLİK TİPLERİNİN ROLÜ Özet
İ KARADUMAN
The Journal of Turk-Islam World Social Studies 3 (6), 99-117, 2019
82019
The effects of personalized online promotions on consumer loyalty: A study in Turkey
Z Zalova
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
82018
The impact of supply chain in the warehouse management systems of Turkish automotive industry
DO Udeh, I Karaduman
International Journal of Economics, Commerce and Management 3 (5), 410-423, 2015
82015
Factors influencing consumer preferences on natural and non-natural cosmetics in Turkey
I KARADUMAN
International Journal of Business and Management Studies 6 (1), 141-153, 2014
72014
Özel Nitelikli Kargoların Havayolu İle Taşınması ve Müşteri Tercihleri
M DERİCİ, S DERİCİ, İ KARADUMAN
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 67-81, 2015
62015
Personal branding on instagram: The effect of influencers on consumer decision-making process
S Elhachadi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
42019
Türkiye’de oyuncak sektöründe tüketici tercihine etki eden faktörler üzerine bir araştırma
S Sakar, İ Karaduman
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi 13 (49), 1-22, 2018
42018
Branded Real Estate Agencies: The impact of the brand on consumer behavior in real estate market
I Karaduman, E Kaya
International Journal of Research Science and Management 3 (4), 5-14, 2016
42016
İnternette pazarlama (e-pazarlama)
İ Karaduman
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
42001
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20