Follow
PINAR BACAKSIZ
PINAR BACAKSIZ
Unknown affiliation
Verified email at gelisim.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
SOSYAL MEDYADA TÜKETİM ALGISI VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ
P BACAKSIZ
Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi 5 (1 …, 2017
112017
Covid-19 pandemisi döneminde sohbet pazarlamasının önemi ve sohbet robotu chatbot uygulamalarının kullanımı
P BACAKSIZ
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29-46, 2020
102020
Tüketicilerde İnovasyon Algısı ve Kozmetik Ürünlere Dair Bir Uygulama
P Bacaksız
52017
Ürün Tasarımının Tüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Narkası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama
P Bacaksız
PQDT-Global, 2013
52013
ÜRÜN TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA-PRODUCT DESIGN OF A CONSUMER ATTITUDES TOWARDS THE EFFECT OF …
P BACAKSIZ, NF ERSOY
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 120-139, 2017
42017
Neuromarketing And Subliminal Perception Phenomenon: A Conceptual Study
P BACAKSIZ
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 3 (9), 1002-1007, 2022
32022
İNTERNETTE EMLAK REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ GÜVENİ: TÜKETİCİ TUTUM BİLEŞENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Öztürk, P Bacaksız
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (18), 323-348, 2019
32019
Potansiyel Kullanıcı Gruplarının Mobil Pazarlamaya Yönelik Bariyerlerinin Stratejik Pazarlama Kararları Bağlamında Önceliklendirilmesi
TT YAMAN, P BACAKSIZ
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (3), 675-687, 0
1
DİJİTAL REKLAMCILIK
D Öcal, ÖGH Polat
2020
HOLİSTİK PAZARLAMA
İ Erdoğan Tarakçı
DEĞİŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, 2020
2020
Positioning and Perception Management in Marketing Strategies
P Bacaksız
Yerelden Globale, 105, 2018
2018
SATIŞ NOKTASI MALZEMELERİNİN SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KULLANIMI VE ECZACILAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
P Bacaksız
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim …, 2018
2018
CONTEXT AND INTERACTION BETWEEN SOCIAL INNOVATION AND COLLABORATIVE CONSUMPTION: THE CONCEPTUAL STUDY
P BACAKSIZ, Y ÜLKER
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 4 …, 2017
2017
ÜRÜN TASARIMININ TÜKETÝCÝNÝN ÜRÜNE YÖNELÝK TUTUMLARI ÜZERÝNE ETKÝSÝ: A MARKASI TÜKETÝCÝLERÝ ÜZERÝNE BÝR UYGULAMA.
P BACAKSIZ, NF ERSOY
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Social Science Institute 9 (18), 2017
2017
SATIŞ NOKTASI MALZEMELERİNİN SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KULLANIMI VE ECZACILAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
P Bacaksız
Isletme Iktisadi Enstitüsü Yönetim Dergisi, 80, 2016
2016
SÜRDÜRÜLEBĐLĐR PAZARLAMADA TASARIM VE ALGI YÖNETĐMĐ
P Bacaksız
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, 31, 0
PERSPECTIVE ON CONSUMER ATTITUDES AND IMPORTANCE OF ATTITUDES IN MOBILE MARKETING STRATEGIES
P BACAKSIZ
New Communication Approaches in the Digitalized World, 490, 0
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
P BACAKSIZ
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18