EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ORTAK DERS OLARAK OKUTULAN YABANCI DİL DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ M ÜNAL, MÇ ÖZDEMİR Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 13-22, 2008 | 76 | 2008 |
Avrupa birliği Erasmus öğrenci öğrenim hareketliliği programının CIPP (bağlam, girdi, süreç, ürün) modeline göre değerlendirilmesi M Ünal TC Avrupa Birliği Bakanlığı, 2013 | 50 | 2013 |
Preferences of teaching methods and techniques in Mathematics with reasons. M Ünal Universal Journal of Educational Research 5 (2), 194-202, 2017 | 47 | 2017 |
A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education. M Unal, E Ilhan Journal of Education and Training Studies 5 (6), 64-72, 2017 | 42 | 2017 |
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi M Çokyaman, M ÜNAL OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 18 (Yönetim ve Organizasyon …, 2021 | 37 | 2021 |
Designing and implementing an adaptive online examination system M Yağci, M Ünal Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3079-3083, 2014 | 37 | 2014 |
Matematik öğrenim ve öğretim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri D Suna, M ÜNAL Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 483-510, 2017 | 27* | 2017 |
Öğretim elemanı ve öğrencilerin AB Erasmus+ Programını algılama durumlarının incelenmesi M ÜNAL Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 581-598, 2016 | 24 | 2016 |
The relationship between meta-cognitive learning strategies and academic success of university students (Ahi Evran University Sample) M Ünal International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 2020 | 23 | 2020 |
Avrupa birliği öğrenci öğrenim hareketliliği programının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi M Ünal Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 2013 | 17 | 2013 |
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının öğretme stillerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi M ÜNAL Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 932-947, 2017 | 14 | 2017 |
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students M Ünal Educational Research and Reviews 10 (15), 2076-2083, 2015 | 12 | 2015 |
Yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşünce ölçeği M Ünal International Social Sciences 6 (19), 218-233, 2015 | 10* | 2015 |
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik başarıları arasındaki ilişki (Ahi Evran Üniversitesi örneği) M Ünal International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 840-864, 2010 | 9 | 2010 |
AB Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı ve bu kapsamda uygulanan öğretim programı bağlam, girdi, süreç, ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi M Ünal Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2011 | 6 | 2011 |
Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi H ŞİMŞEK, Ü Menderes, ŞE MERMER, D ÖZASLAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (Özel Sayı), 387-409, 2022 | 4 | 2022 |
Self evaluation of students’ language in the frame of information and communication technologies M Ünal, M Yagci Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3090-3095, 2014 | 4 | 2014 |
Öğretim elemanlarının pedagojik yeterliklerine ilişkin öz algıları ve öğrenci görüşlerinin incelenmesi (Ahi Evran Üniversitesi Örneği) M ÜNAL, F DAĞISTAN Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 1 (1), 35-54, 2017 | 3* | 2017 |
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği M ÜNAL, M ÇOKYAMAN Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 620-639, 2021 | 2 | 2021 |
An investigation of the 21st century skills use of university students in Turkey E Ilhan, M Unal International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2462-2481, 2021 | 1 | 2021 |