Takip et
menderes ünal
menderes ünal
Eğitim Bilimleri, Ahi Evran Üniversitesi
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ORTAK DERS OLARAK OKUTULAN YABANCI DİL DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
M ÜNAL, MÇ ÖZDEMİR
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 13-22, 2008
762008
Avrupa birliği Erasmus öğrenci öğrenim hareketliliği programının CIPP (bağlam, girdi, süreç, ürün) modeline göre değerlendirilmesi
M Ünal
TC Avrupa Birliği Bakanlığı, 2013
502013
Preferences of teaching methods and techniques in Mathematics with reasons.
M Ünal
Universal Journal of Educational Research 5 (2), 194-202, 2017
472017
A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education.
M Unal, E Ilhan
Journal of Education and Training Studies 5 (6), 64-72, 2017
422017
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
M Çokyaman, M ÜNAL
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 18 (Yönetim ve Organizasyon …, 2021
372021
Designing and implementing an adaptive online examination system
M Yağci, M Ünal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3079-3083, 2014
372014
Matematik öğrenim ve öğretim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
D Suna, M ÜNAL
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 483-510, 2017
27*2017
Öğretim elemanı ve öğrencilerin AB Erasmus+ Programını algılama durumlarının incelenmesi
M ÜNAL
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 581-598, 2016
242016
The relationship between meta-cognitive learning strategies and academic success of university students (Ahi Evran University Sample)
M Ünal
International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 2020
232020
Avrupa birliği öğrenci öğrenim hareketliliği programının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi
M Ünal
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 2013
172013
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının öğretme stillerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
M ÜNAL
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 932-947, 2017
142017
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
M Ünal
Educational Research and Reviews 10 (15), 2076-2083, 2015
122015
Yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşünce ölçeği
M Ünal
International Social Sciences 6 (19), 218-233, 2015
10*2015
Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik başarıları arasındaki ilişki (Ahi Evran Üniversitesi örneği)
M Ünal
International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 840-864, 2010
92010
AB Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı ve bu kapsamda uygulanan öğretim programı bağlam, girdi, süreç, ürün (CIPP) modeline göre değerlendirilmesi
M Ünal
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2011
62011
Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi
H ŞİMŞEK, Ü Menderes, ŞE MERMER, D ÖZASLAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (Özel Sayı), 387-409, 2022
42022
Self evaluation of students’ language in the frame of information and communication technologies
M Ünal, M Yagci
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3090-3095, 2014
42014
Öğretim elemanlarının pedagojik yeterliklerine ilişkin öz algıları ve öğrenci görüşlerinin incelenmesi (Ahi Evran Üniversitesi Örneği)
M ÜNAL, F DAĞISTAN
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 1 (1), 35-54, 2017
3*2017
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
M ÜNAL, M ÇOKYAMAN
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 620-639, 2021
22021
An investigation of the 21st century skills use of university students in Turkey
E Ilhan, M Unal
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (3), 2462-2481, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20