İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin öğrenme anlayışları ve STEM eğitimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi N Yetkin Dicle Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 5 | 2020 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Anlayışları ve STEM Eğitimine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi N YETKİN, C AKÜZÜM İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 11 (1), 744-769, 2022 | 1 | 2022 |
İlkokul öğrencilerinin matematik öğrenme sürecinde, bilgi ve iletişim teknolojisi araçlarını kullanmanın öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi M Bars, N Yetkin, M Doğan, E Erk International PEGEM Conference on Education, 166-167, 2020 | 1 | 2020 |
İlkokul matematik dersinde bilgi ve iletişim teknolojisi araçlarını kullanmanın öğretmen görüşleri açısından incelenmesi M Bars, N Yetkin, M Doğan, E Erk Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (38), 114-127, 2020 | 1 | 2020 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSEL YILMAZLIKLARI VE AKADEMİK İYİMSERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ S TÜMKAYA, N YETKİN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12-37, 2023 | | 2023 |
Sınıf Öğretmenlerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi N Yetkin, A Efendıoglu, N Yavuz Eğitim Yansımaları 6 (2), 68-84, 2022 | | 2022 |
Türkiye’de 2011-2020 yılları arasında matematiksel modellemeye ilişkin ilkokul-ortaokul düzeyinde yapılmış çalışmalardaki eğilimler: Bir içerik analizi P Dinç Artut, N Yetkin Ulusal Eğitim Dergisi 2 (2), 322–345, 2022 | | 2022 |
TÜRKİYE'DE 2003-2021 YILLARI ARASINDA YAYIMLANAN EĞİTİM-ÖĞRETİM KONULU E-ÖĞRENME TEZLERİNDEKİ EĞİLİMLER. M BARS, N YETKİN International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2022 | | 2022 |
Türkiye'de 2003-2021 yılları arasında yayımlanan eğitim-öğretim konulu e-öğrenme tezlerindeki eğilimler M Bars, N Yetkin International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS) 13 (48), 587-609, 2022 | | 2022 |
Sınıf öğretmenlerinin bireysel yılmazlıkları ve akademik iyimserliklerinin incelenmesi S Tümkaya, N Yetkin 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021 …, 2021 | | 2021 |
STEM eğitimi almış öğretmenlerin STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi C Aküzüm, N Yetkin, L Aküzüm Social Sciences Studies Journal 7 (85), 3205-3217, 2021 | | 2021 |