Follow
Serhat Özer
Title
Cited by
Cited by
Year
Extending the technology acceptance model to explain how perceived augmented reality affects consumers' perceptions
M Oyman, D Bal, S Ozer
Computers in Human Behavior 128, 107127, 2022
1612022
The surprise effect of ambient ad on the path leading to purchase: Testing the role of attitude toward the brand
S Ozer, M Oyman, YZC Ugurhan
Journal of Marketing Communications 26 (6), 615-635, 2020
272020
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
M Oyman, S Özer
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (4), 173-192, 2018
182018
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
S Özer
Anadolu Üniversitesi, 2016
132016
Dijital çağın meta-tüketicilerini anlamaya yönelik kavramsal bir değerlendirme
S Özer, A Çolak
Dijitalleşme bağlamında birey, toplum ve iletişim, 7-29, 2022
52022
Identification of the drivers of and barriers to COVID-19 vaccine intake behavior using a mixed-method design: implications from a developing country
A Kordestani, P Oghazi, O Izmir, O Oypan, S Ozer
Journal of Innovation & Knowledge 8 (4), 100413, 2023
22023
The impact of perceived social media interactivity on brand trust. The mediating role of perceived social media agility and the moderating role of brand value
S Bozkurt, D Gligor, S Ozer, S Sarp, R Srivastava
Journal of Marketing Analytics, 1-14, 2023
2023
Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve yeni normalde trendler
M Oyman, S Özer
Detay Yayıncılık, 2021
2021
Pandemi döneminde yeni medya ve yeni medyanın değişen tüketici davranışları üzerindeki olası etkileri
C Cihan Aydoğdu, S Özer
Dijital dünyada pandemi: Araştırma ve tartışmalar, 203-235, 2021
2021
Pandemi döneminde değişen tüketici davranışlarının anlaşılması üzerine kavramsal bir değerlendirme
M Oyman, S Özer
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, 1-25, 2021
2021
Ambalaj Tasarımında Antropomorfik Uygulamaların Rolü Üzerine Deneysel Bir Araştırma (Genişletilmiş Özet Bildiri)
S Özer, YZC Uğurhan
PPAD Pazarlama Kongresi 2019 (MMRA Marketing Congress 2019),, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11