Takip et
Mustafa AYDIN
Mustafa AYDIN
Necmettin Erbakan University
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Analysis of relationships between technological pedagogical content knowledge and educational internet use
I Sahin, I Celik, A Oguz Akturk, M Aydin
Journal of Digital Learning in Teacher Education 29 (4), 110-117, 2013
912013
Does the digital divide matter? Factors and conditions that promote ICT literacy
M Aydin
Telematics and Informatics 58, 101536, 2021
652021
Reliability and Validity Study of the Mobile Learning Adoption Scale Developed Based on the Diffusion of Innovations Theory.
I Celik, I Sahin, M Aydin
Online Submission 2 (4), 300-316, 2014
562014
Kuramdan Uygulamaya İhtiyaç Belirleme
A Kılıç, M Aydın, B Ökmen, Ş Şahin
Pegem Akademi, 2019
442019
Öğrenci ve okul kaynaklı faktörlerin TIMSS matematik başarısına etkisi
M Aydın
Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2015
412015
OKUMA EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN TEZLERDE EĞİLİMLER: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
D Ceran, M Aydin, AS Onarıcıoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 2377-2392, 2018
392018
Predictive relationship between humane values of adolescents cyberbullying and cyberbullying sensibility
B Dilmaç, E Yurt, M Aydın, İ Kaşarcı
Electronic Journal of Research in Educational Psychology 14 (1), 3-22, 2016
252016
THE META-ANALYSIS OF THE STUDIES ABOUT THE EFFECTS OF FLIPPED LEARNING ON STUDENTS’ACHIEVEMENT
M AYDIN, B OKMEN, S SAHIN, A KILIC
Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 33-51, 2021
172021
A multilevel modeling approach to investigating factors impacting computer and information literacy: ICILS Korea and Finland sample
M Aydin
Education and Information Technologies 27 (2), 1675-1703, 2022
152022
Bursa Ekonomik ve Sosyal Göstergeler
M Aydın, V Atacan, R Kaplanoğlu
Bursa Valiliği Yayınları, Bursa-2003, 2003
112003
The Adaptation of Learning Strategies for Higher Education Scale for Turkish Context.
SE Kecici, M Aydın
International Journal of Instruction 12 (1), 2393-2407, 2019
10*2019
Effect of the verbal mnemonics on students’ achievements and their attitudes
M Aydin, AM Sunbul
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1506-1510, 2012
102012
Profiles of academically resilient students: An examination on TIMSS mathematics data
M Aydın, C Erdem
Current Psychology 42 (22), 18916-18927, 2023
72023
TIMSS 2011 Öğretmen Ölçeklerinin Faktör Yapısının ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
M AYDIN
Eğitim Bilimleri Dergisi 46 (46), 21-36, 2017
72017
Drama yönteminin başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması
M Aydın, İ Kaşarcı, E Yurt
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27-29 Eylül 2012 …, 2012
72012
Assessing uses of motivated strategies by middle school students based on their learning styles
E Yurt, M Aydin, I Sahin
Croatian Journal of Education 17 (3), 117-149, 2015
62015
The meta-analysis of the studies about the effects of flipped learning on students’ achievement
M Aydın, B Ökmen, Ş Şahin, A Kılıç
Anadolu Üniversitesi, 2021
52021
Uluslararası öğrenci değerlendirmeleri bize ne söyler?
M AYDIN
Eğitim Bilimlerinden Yansımalar, 213-226, 2016
52016
Düzenlenmiş iki faktörlü öğrenme yaklaşımları envanteri’nin (r-2f-lpq) geçerliğinin doğrulayıcı faktör analizi ile sınanması
M Çalışkan, E Yurt, M Aydın
52013
Kaplano÷ lu R.(2003)
M Aydın, V Atacan
Bursa Ekonomik Ve Sosyal Göstergeler, 0
5
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20