Takip et
Melda Aslan
Melda Aslan
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
ybu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
UZUN SÜRELİ İŞSİZLİK VE ETKİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
H Aslan, M Aslan
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (4), 103-132, 2017
272017
MARKA TOPLULUĞUNDAN BEKLENEN FAYDALAR VE MARKAYA ADANMIŞLIK İLİŞKİSİ: GNCTRKCLL MARKA TOPLULUĞU ÜYELERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
M Aslan, SA Öztürk
162015
Gösterişçi tüketim eğilimi ölçeği’nı̇n (GTE) Türkçe uyarlaması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
M Aslan
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi (İKTİSAD) 6 (15), 271-281, 2021
142021
MONEY ATTITUDE AMONG OLDER CONSUMER EFFECT ON CONSUMER DECISION MAKING AND LIFE SATISFACTION
M Aslan, A Sener
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 5 (46), 5365-5371, 2019
2019
AİLE SATIN ALMA KARARLARINDA GİZLİ AKTÖR OLAN ÇOCUĞUN ETKİSİ
S Güven, M Aslan
http://www.sdergi.hacettepe.edu.tr/?page=makaleler, 2016
2016
ÜLKE TANITIM REKLAMLARINDA ÇEKİCİLİK UNSURLARI: BİR İÇERİK ANALİZİ
AGTP BATUM, AGS DOĞAN, M PEK, M ARGAN
2008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6