Takip et
Dr. Çağrı GÜVEN
Dr. Çağrı GÜVEN
MEB
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Analysis of 5th Grade Science Learning Outcomes and Exam Questions According to Revised Bloom Taxonomy.
SL Zorluoglu, Ç Güven
Journal of Educational Issues 6 (1), 58-69, 2020
322020
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre analiz örneği: 2017 taslak ortaöğretim kimya dersi öğretim programı
SL Zorluoğlu, Ç Güven, ZS Korkmaz
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 7 (2), 467-479, 2017
282017
7E öğrenme modeli merkezli stem etkinliğine dayalı öğretim uygulamalarının akademik başarıya etkisi
Ç Güven, M Selvi, S Benzer
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 73-80, 2018
252018
6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki soruların yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
Ç Güven
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2014
252014
YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Ç GÜVEN, A AYDIN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 223-233, 2017
142017
Teaching Applications’ xx Based On 7E Learning Model Centered STEM Activity Effect On Academic Achievement
Ç Güven, M Selvi, S Benzer
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, 2018
132018
8. Sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programında bulunan soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’nin bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi
Ç Güven, A Aydın
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi 2 (1), 87-104, 2017
122017
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik anlayışları üzerine bir araştırma
Ç Güven
Ondokuz Mayıs Üniversitesi E÷ itim Fakültesi Dergisi 3, 1988
91988
STEM uygulamaları ile zenginleştirilmiş 7E öğrenme modeli'nin 5. sınıf öğrencilerinin bilişsel süreç becerilerine etkisi
Ç Güven
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2020
72020
Analysis of a sample according to the revised Bloom taxonomy: The draft line curriculum of secondary school chemistry 2017
SL Zorluoğlu, Ç Güven, ZS Korkmaz
Mediterranean Journal of Humanities 7 (2), 467-479, 2017
52017
Yenilenmiş Bloom taksonomisinin bilişsel süreç boyutuna göre 8. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programında bulunan soruların incelenmesi
Ç Güven, A Aydın
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 2 (1), 87-106, 2017
42017
DEVELOPING ACHIEVEMENT TEST FOR 5TH GRADE''ELECTRICAL CIRCUIT ELEMENTS''//BEŞİNCİ SINIF''ELEKTRİK DEVRE ELEMANLARI''ÜNİTESİNE YÖNELİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME
Ç GÜVEN, M SELVİ
International Journal of Current Approaches in Language, Education and …, 2021
12021
BEŞİNCİ SINIF''ELEKTRİK DEVRE ELEMANLARI''ÜNİTESİNE YÖNELİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME
Ç Güven, M Selvi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and …, 2021
12021
26. Bölüm Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, 493
Ç GÜVEN
Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine 1, 493, 2023
2023
ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ
Ç Güven, M Selvi, İ Dökme
Journal of Research in Education and Teaching 7 (1), 2018
2018
Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Öğretim Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Fen Bilimleri Dersi Örneği
Ç Güven, M SELVİ, İ DÖKME
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Örneği: 2017 Taslak Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Analysis of A Sample According to the Revised Bloom Taxonomy: The Draft …
SL ZORLUOĞLU, Ç GÜVEN, ZS KORKMAZ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17