Analysis of 5th Grade Science Learning Outcomes and Exam Questions According to Revised Bloom Taxonomy. SL Zorluoglu, Ç Güven Journal of Educational Issues 6 (1), 58-69, 2020 | 32 | 2020 |
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre analiz örneği: 2017 taslak ortaöğretim kimya dersi öğretim programı SL Zorluoğlu, Ç Güven, ZS Korkmaz Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 7 (2), 467-479, 2017 | 28 | 2017 |
7E öğrenme modeli merkezli stem etkinliğine dayalı öğretim uygulamalarının akademik başarıya etkisi Ç Güven, M Selvi, S Benzer Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (STEMES’18), 73-80, 2018 | 25 | 2018 |
6, 7, 8. sınıflar fen ve teknoloji dersi öğretim programındaki soruların yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi Ç Güven Fen Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 25 | 2014 |
YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Ç GÜVEN, A AYDIN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 223-233, 2017 | 14 | 2017 |
Teaching Applications’ xx Based On 7E Learning Model Centered STEM Activity Effect On Academic Achievement Ç Güven, M Selvi, S Benzer Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, 2018 | 13 | 2018 |
8. Sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programında bulunan soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’nin bilişsel süreç boyutuna göre incelenmesi Ç Güven, A Aydın Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi 2 (1), 87-104, 2017 | 12 | 2017 |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik anlayışları üzerine bir araştırma Ç Güven Ondokuz Mayıs Üniversitesi E÷ itim Fakültesi Dergisi 3, 1988 | 9 | 1988 |
STEM uygulamaları ile zenginleştirilmiş 7E öğrenme modeli'nin 5. sınıf öğrencilerinin bilişsel süreç becerilerine etkisi Ç Güven Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2020 | 7 | 2020 |
Analysis of a sample according to the revised Bloom taxonomy: The draft line curriculum of secondary school chemistry 2017 SL Zorluoğlu, Ç Güven, ZS Korkmaz Mediterranean Journal of Humanities 7 (2), 467-479, 2017 | 5 | 2017 |
Yenilenmiş Bloom taksonomisinin bilişsel süreç boyutuna göre 8. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programında bulunan soruların incelenmesi Ç Güven, A Aydın Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi 2 (1), 87-106, 2017 | 4 | 2017 |
DEVELOPING ACHIEVEMENT TEST FOR 5TH GRADE''ELECTRICAL CIRCUIT ELEMENTS''//BEŞİNCİ SINIF''ELEKTRİK DEVRE ELEMANLARI''ÜNİTESİNE YÖNELİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME Ç GÜVEN, M SELVİ International Journal of Current Approaches in Language, Education and …, 2021 | 1 | 2021 |
BEŞİNCİ SINIF''ELEKTRİK DEVRE ELEMANLARI''ÜNİTESİNE YÖNELİK BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME Ç Güven, M Selvi International Journal of Current Approaches in Language, Education and …, 2021 | 1 | 2021 |
26. Bölüm Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, 493 Ç GÜVEN Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine 1, 493, 2023 | | 2023 |
ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ Ç Güven, M Selvi, İ Dökme Journal of Research in Education and Teaching 7 (1), 2018 | | 2018 |
Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Öğretim Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi: Fen Bilimleri Dersi Örneği Ç Güven, M SELVİ, İ DÖKME | | |
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Örneği: 2017 Taslak Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programı Analysis of A Sample According to the Revised Bloom Taxonomy: The Draft … SL ZORLUOĞLU, Ç GÜVEN, ZS KORKMAZ | | |