Farklı sosyoekonomik düzeylerde okulöncesi eğitimi alan ve almayan ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin dil gelişimlerinin cinsiyete göre karşılaştırılması M TANER, HA BAŞAL Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 395 - 420, 2005 | 177 | 2005 |
Cumhuriyetin ilanından günümüze Türkiye’de okul öncesi eğitim ve ilköğretimde niceliksel ve niteliksel gelişmeler M Taner Derman, HA Başal Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (11), 560-569, 2010 | 155 | 2010 |
Okulöncesi çocuklarında gözlenen davranış problemleri ile ailelerinin anne-baba tutumları arasındaki ilişki MT Derman, HA Başal Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 115-144, 2013 | 153 | 2013 |
Okulöncesi çocuklarında gözlenen davranış problemleri ile ailelerinin anne-baba tutumları arasındaki ilişki M TANER DERMAN, HA BAŞAL Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 115-144, 2013 | 78 | 2013 |
ÇOCUKLARIN EMPATİ BECERİ DÜZEYLERİNİN AİLESEL ETMENLERE GÖRE BELİRLENMESİ AGDMT DERMAN The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 1), 1365-1382, 2019 | 63 | 2019 |
Altı yaş grubu çocukların problem çözme stratejileri ve bunlarla ilgili öğretmen ve müfettiş algıları M Altun, N Dönmez, H İnan, M Taner, Z Özdilek Uludağ Üniversitesi, 2001 | 55 | 2001 |
Okulöncesi eğitimi alan ve almayan farklı sosyo-ekonomik düzeylerdeki ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin dil gelişimlerinin karşılaştırılması M Taner PQDT-Global, 2003 | 51 | 2003 |
'Otoriter've'Demokratik'Tutuma Sahip Ebeveynleri Olan 5-6 Yaş Çocuklarının Evcilik Oyunlarında Üstlendikleri Roller HA Başal, PB Kahraman, MT Derman, Ö Kahraman, H Sümer Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 384-409, 2014 | 38 | 2014 |
Farklı Sosyoekonomik Düzeylerdeki 10-11 Yaş Cocuklarına Uygulanan Empati Eğitim Programının Saldırganlık Düzeyleri Uzerindeki Etkisi MT Derman PQDT-Global, 2011 | 34 | 2011 |
The levels of anxiety and hopelessness of primary education children with speech disorders and of their parents N İpek, MT Derman, Ö Sadioğlu Elementary Education Online 9 (1), 2010 | 28 | 2010 |
Determining the Opinions of Preschool and Primary School Teacher Candidates on Creativity and Metaphorical Perception. E Sahin Zeteroglu, Y Dogan, M Taner Derman Educational Sciences: Theory and Practice 12 (4), 3135-3152, 2012 | 26 | 2012 |
The effect of play-based math activities on different areas of development in children 48 to 60 months of age M Taner Derman, E Şahin Zeteroğlu, A Ergişi Birgül SAGE Open 10 (2), 2158244020919531, 2020 | 23 | 2020 |
Okul öncesi çocukların empati bölümleri ile annelerinin ebeveyn tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi MT Derman, Ş Türen, T Buntürk Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 4 (3), 336-368, 2020 | 21 | 2020 |
Sokakta çalıştırılan çocukların benlik saygısı, denetim odağı ve umutsuzluk düzeyleri HA Başal, MT Derman, P Peymi E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA) 5 (1), 89-106, 2010 | 21 | 2010 |
Okul öncesi eğitimi öğrencilerinin akademik başarıları ile mezun oldukları lise türü ve mezuniyet dereceleri arasındaki ilişki HA Başal, M Taner Proceedings of OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, 482-489, 2003 | 15 | 2003 |
Determining the information literacy skills of teacher candidates for the sustainability of quality in education Ö Sadioğlu, N İpek, MT Derman Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1455-1459, 2009 | 13 | 2009 |
The impact of empathy education programme which was performed on 10-11 year old children from different socioeconomic levels on the aggression level MT Derman, HA Başal Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 1049-1053, 2014 | 12 | 2014 |
Opinions of play in turkish fathers NH Korkmaz, MT Derman Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 1182-1186, 2014 | 12 | 2014 |
10-11 YAŞ ÇOCUKLARININ SALDIRGANLIK VE UMUTSUZLUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ MT DERMAN The Journal Of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 2), 879-889, 2019 | 10 | 2019 |
Early Childhood Education Teachers' Strategies Use in Order to Prevent Aggressive Behaviors in Classes: The Case of Turkey. MT Derman Universal Journal of Educational Research 5 (7), 1127-1136, 2017 | 10 | 2017 |