İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN BİLİM TARİHİ AÇISINDAN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ ÜZERİNE DİSİPLİNLERARASI BİR BAKIŞ R Çeken, HV İmamoğlu Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010 | 44* | 2010 |
Fen ve teknoloji dersinde balonlu araba etkinliği R Çeken İlköğretim Online 9 (2), 1-5, 2010 | 33 | 2010 |
İlköğretim Fen Ve Teknoloji İle Sosyal Bilgiler Ders Programlarında Oran Ve Orantı. R Çeken, C Ayas Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (3), 2010 | 28 | 2010 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme S Baştürk, A Ustaoğlu, BK Doruk, B Aytaç, B Yiğit, C Tüysüz, E Tatar, ... Nobel Yayınları, 2014 | 27 | 2014 |
“Bu Benim Eserim” Öğrenci Projelerinin Okul Türü Bakımından Değerlendirilmesi R Çeken Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011 | 26 | 2011 |
Sekizinci sınıf öğrencilerine fiziksel ve kimyasal değişmelerin basit fen aktiviteleri İle öğretilmesinin başarıya etkisi R Çeken Ankara: Gazi Üniversitesi Doktora Tezi, 2007 | 23 | 2007 |
Yedinci sınıf öğrencileri üzerinde basınç kavramının öğretilmesinde aktivitelerin etkisinin araştırılması R Çeken Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2002 | 23 | 2002 |
İlköğretim düzeyi öğrenci projelerinin biyoloji ile ilgili program dışı bilgiler yönünden içerik analizi R ÇEKEN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012 | 20 | 2012 |
“Bu Benim Eserim” fen bilimleri projelerinde vatandaşlık eğitimi açısından sosyal sorumluluk ve vatandaşlık bilinci C Ayas, R Çeken, H Eş, B Taştan Adıyaman Üniversitesi, 2013 | 17* | 2013 |
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDA KALP VE AKCİĞER İLE İLGİLİ ŞEKİLLERİN İÇERİK ANALİZİ R ÇEKEN Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 903-912, 2011 | 15* | 2011 |
İlköğretim öğrencilerinin 2005 öncesi ve sonrası uygulanan programlara göre aldıkları fen ve teknoloji eğitimine yönelik tutumu R ÇEKEN Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 38-48, 2010 | 15 | 2010 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi programının uygulandığı yörenin coğrafi şartlarına göre uyarlanması R Çeken, C Ayas Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 191-207, 2010 | 12* | 2010 |
Bilimsel araştırmalarda doküman analizi R Çeken, H Eş Bilimsel araştırma yöntemleri (ss. 327-338). Ankara: Vize, 2013 | 11 | 2013 |
Model öğretmen olabilmek R Çeken Türkiye özel okullar birliği dergisi 2 (10), 18-20, 2009 | 10 | 2009 |
Farklı Yaş Düzeyindeki Üstün Zekalı Öğrencilerin Çevre Bilinci R ÇEKEN Türkiye 1. Uluslararası Eğitim araştırmaları Kongresi, Çanakkale Onsekiz …, 2009 | 9 | 2009 |
FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞMELERİN VİDEO GÖSTERİMİ VE TARTIŞMA YÖNTEMİ İLE ÖĞRETİLMESİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DÜZEYİNE ETKİSİ R Çeken, R Tezcan Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 221, 2011 | 8* | 2011 |
Hydrological Cycle through Spiral Curriculum Model in Science Education: The United States versus Turkey. R Çeken International Online Journal of Educational Sciences 2 (2), 2010 | 8* | 2010 |
TÜBİTAK VE MEB PROJE YARIŞMASI SÜREÇLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI R ÇEKEN Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (2), 46-52, 2017 | 6* | 2017 |
Organik tarımın ilköğretim fen ve teknoloji programındaki yeri R ÇEKEN Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (2), 33-42, 2010 | 6 | 2010 |
" MEB bu benim eserim" projelerindeki fizik bilgilerinin içerik analizi R Çeken, H Eş International Journal of Social Science, 2013 | 5 | 2013 |