Takip et
Mehmet Ali Paylan
Mehmet Ali Paylan
bilecik.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tarihsel Perspektiften Geleceğe Pazarlamanın Seyri, 14
MA Paylan, Ö Torlak
Ulusal Pazarlama Kongresi, 1-11, 2009
522009
Algılanan Hizmet Kalitesi, Müşteri Değeri ve Müşteri Tatmininin Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi (Karayolu Ulaşım Sektöründe Bir Araştırma)
MA Paylan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans …, 2007
432007
Çevreye Duyarlı Satın Alma Davranışını Belirleyen Etkenler Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
MA PAYLAN, İ VARİNLİ
222015
Tüketici Etnosentrizmi: Suriyeli Göçmenler Üzerinde CEESCALE Ölçeği ile Bir Uygulama.
MA PAYLAN, C ÇETİNKAYA, E ÖZCEYLAN, A DABBAA
Gaziantep University Journal of Social Sciences 16 (4), 2017
8*2017
Tüketim Yoluyla Kimlik İnşası Düşüncesinin Mekan ve Nesne Tasavvuru Bağlamında Açılması Üzerine Bir Giriş Denemesi
MA Paylan
NİĞDE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ 8 (3), 59-67, 2015
62015
A Study on Determining the Moderated Mediation Effect of Consumer Confidence Between Perceived Financial Well-Being, Prosocial Consumer Ethnocentrism Tendencies and Domestic …
MA Paylan, KY Bahadır
GAZİANTEP UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 19 (COVID-19 SPECIAL ISSUE …, 2020
5*2020
A study on the mediating effect of brand trust between perceived legitimacy of influencers and attitude toward brand: evidence from Turkey
B Bora Semiz, M Paylan
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 35 (9), 2181-2197, 2023
42023
"Genişletilmiş Benlik" Üzerine Bir Eleştiri: "Matafora Olarak Consumer"
MA Paylan
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 2 (1), 65-92, 2017
22017
CONSUMER’E AŞKIN OLAN CONSTRUER’İN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: CONSUMER’İN AŞKIN ZEMİNİ OLARAK THEOSUMER
MA PAYLAN
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (3), 901-930, 2022
12022
The effect of reduced perceived financial well-being on domestic product purchasing behavior: The case of turkey during COVID-19
MA Paylan, YB Kavas
International Journal of Economics, Management and Accounting, 331-360, 2021
12021
Kümeleme analizi ile finansal okuryazarlık ve irrasyonel satın alma davranışlarına yönelik bir araştırma
MA Paylan, YB Kavas
Muhasebe-Organizasyon-Pazarlama: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler 2, 369-391, 2021
12021
Examining the relationships between body mass index, emotional eating, compulsive behaviors, and perceived financial well-being: a model proposal
MA Paylan, HY İlktaç, YB Kavas, BB Semiz
Authorea Preprints, 2023
2023
A Study on the Mediating Effect of Financial Literacy Between Personality Traits and Irrational Buying Behaviors
MA Paylan, YB Kavas
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (3), 736-746, 2022
2022
Examining the Impact of The Legitimacy of Social Media Influencers on Attitude Towards the Brand and Purchase Intention from A Consumer Perspective
MA Paylan, BB Semiz
37th International Business Information Management Association Conference, 3254, 2021
2021
The effect of perceived financial well-being on domestic product purchase during covid-19: moderating role of prosocial consumer ethnocentrism and income
MA Paylan, YB Kavas
The 8th International Conference on Contemporary Marketing, 2020
2020
Tüketici Davranışının Teorik İnşası Üzerine Bir İnceleme
MA PAYLAN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16