What are the most important environmental problems according to the second grade primary school students? GD Yurttaş, Y Sülün Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1605-1609, 2010 | 54 | 2010 |
What are the most important environmental problems according to the pre-service science teachers? GD Yurttaş, Y Sülün Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3412-3416, 2010 | 20 | 2010 |
Determination of science literacy levels of the classroom teachers (A case of Muğla city in Turkey) Y Sülün, GD Yurttas, SO Ekiz Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 723-730, 2009 | 19 | 2009 |
Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır? T Horzum, F Çelik, E Gök, GDY Kumlu, D Şahin, H Yanış, ÜN Tüzün, ... Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (3), 2016 | 17 | 2016 |
Children’s science learning outside school: Parental support R ÇOBANOĞLU, GD YURTTAŞ-KUMLU Turkish Journal of Education 9 (1), 46-63, 2020 | 15 | 2020 |
Çevre sorunları ile ilgili bazı kavram yanılgılarının yapılandırılmış grid ile belirlenmesi ve giderilmesinde yapılandırıcı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğretimin … GD Yurttaş Fen Bilimleri Enstitüsü, Muğla Üniversitesi, 2010 | 10 | 2010 |
Çocukların eğitiminde merkezi sınav başarısı ile ilgili dersler daha mı önemli? Aile görüşü ve ilişkili faktörler GD Yurttaş-Kumlu, R Çobanoğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 49, 375-392, 2020 | 8 | 2020 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN FEN METİNLERİNİ OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI GD Yurttaş-Kumlu, G Kumlu, N Yürük Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (1), 203-220, 2017 | 8* | 2017 |
Türkiye'de PISA uygulamasına katılan öğrencilerin bilgi ve iletişim teknolojilerine erişimlerinin PISA sonuçlarını yordama düzeyleri GD Yurttaş Kumlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 6 | 2018 |
Doğrudan ve akranla öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı–sıcaklık konusundaki kavramsal anlamalarına etkisinin okuma stratejileri bakımından incelenmesi GD Yurttaş-Kumlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gazi Üniversitesi, 2016 | 6 | 2016 |
SÖZEL ZEKÂYA SAHİP OLAN ÖĞRETMEN ADAYLARINA BİYOLOJİ ÖĞRETİMİNDE ALTERNATİF ÖĞRENME YAKLAŞIMI: BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME Y SÜLÜN, G YURTTAŞ, E ŞERENLİ Erzincan University Journal of Science and Technology 1 (2), 171-184, 2014 | 4 | 2014 |
Problems experienced on educational social networks: Disorientation GD Yurttas, T Karademir, M Cicek Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 836-841, 2011 | 4 | 2011 |
How does the ICT Access and Usage Influence Student Achievement in PISA 2009 and 2012? GD Yurttaş-Kumlu, N Doğan Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 11 (3), 219 - 242, 2020 | 2* | 2020 |
Science and technology teachers’ views about considering students’ intelligence types in project and performance tasks G Kumlu, GD Yurttas Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1742-1746, 2012 | 2 | 2012 |
New technologies in education: mobile learning and science education students’ awareness on mobile learning’ T Karademir, M Cicek, GD Yurttas Proceedings of the 5th International Computers and Instructional …, 2011 | 2 | 2011 |
Metaconceptual activities of pre-service science teachers about the design of process to teach science concept GD Yurttas-Kumlu International Journal of Science Education 44 (10), 1639-1658, 2022 | 1 | 2022 |
FEN LABORATUVARINI DÜZENLEME SÜRECİNE İLİŞKİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ GDY Kumlu Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 658-702, 2021 | 1* | 2021 |
Doğrudan ve akranla öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı–sıcaklık konusundaki kavramsal anlamalarına etkisinin okuma stratejileri bakımından incelenmesi GD Yurttaş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 1 | 2016 |
Mobile Learning Perceptions of Preservice Teachers T Karademir, M Cicek, G Yurttas, G Kumlu EDULEARN12 Proceedings, 1271-1280, 2012 | 1 | 2012 |
Cognitive and Metacognitive Strategies in Problem-Posing Tasks in the Context of Science GDY KUMLU, M TAŞTEPE International e-Journal of Educational Studies 7 (15), 769-787, 2023 | | 2023 |