Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri YÇ Kenan KURT, Mehmet Ali KANDEMİR Türkiye Bilimsel araştırmalar Dergisi 6 (1), 88-103, 2021 | 55 | 2021 |
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL TUTUMLARI VE ÖZGÜVENLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ İ Onay, Y Çelik Asian Journal of Instruction (E-AJI) 2 (2), 38-51, 2014 | 28 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Bazı Becerilerin Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri Y ÇELİK Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 733 - 765, 2021 | 14 | 2021 |
İlkokul öğrencilerine kitap okuma alışkanlığı kazandırmada sınıf öğretmenlerinin rolü Y ÇELİK, N KARAKULLUKCU Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2 …, 2020 | 12 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi Y Çelik, GÜL İbrahim Asya Öğretim Dergisi 6 (2), 81-103, 2018 | 10 | 2018 |
Mezunlarının Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenliği Programlarının Değerlendirilmesi (OMÜ Örneği) Y ÇELİK Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3 100. Yıl Eğitim …, 2020 | 8* | 2020 |
Primary school teachers’ and students’ views about robotic coding course S Arslan, Y Çelik 2022 10 (2), 178-189, 2022 | 7 | 2022 |
KUANTUM ÖĞRENME MODELİNE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ Y Çelik Turkish Studies 13 (4), 275-298, 2018 | 7 | 2018 |
The views of classroom teachers on distance education during the Covid-19 pandemic process K Kurt, MA Kandemir, Y Çelik Turkish Scientific Research Journal 6 (1), 88-103, 2021 | 6 | 2021 |
SORUMLULUK DEĞERİ ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SORUMLULUK KAZANIM DÜZEYLERİNE ETKİSİ YÇ ihsan ONAY Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 44, 77-89, 2022 | 5* | 2022 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarını Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri YÇ Nurullah Karakullukcu MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 406-421, 2021 | 4* | 2021 |
ÖĞRETMENLERİN ZAMAN TUZAKLARINA DÜŞMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İZLENİMLERİ Y ÇELİK Trakya Eğitim Dergisi 11 (1), 464-481, 2021 | 3 | 2021 |
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilere Problem Çözme Becerisi Kazandırma Sürecinin Değerlendirilmesi MA KANDEMİR, Y ÇELİK Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 199-217, 2021 | 2 | 2021 |
Okuma Alışkanlığının Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Y Çelik Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (4), 1-1, 2020 | 2 | 2020 |
Stajyer öğrencilerin okullarda öğretmenden öğrenciye yönelik şiddete ilişkin gözlemleri Y Çelik, İ Onay Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 9 (16), 301-333, 2017 | 2 | 2017 |
İlkokul öğretmenleri ve yöneticilerinin üstün başarı belgesi ödülüne yönelik görüşlerinin incelenmesi S TEMEL, Y ÇELİK Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 350-378, 2022 | 1 | 2022 |
Determining the Opinions of Classroom Teachers and Classroom Teacher Candidates Regarding the Education They Received Before Service Y Çelik The European Educational Researcher 5 (2), 149-176, 2022 | 1 | 2022 |
Çocuk oyunlarının sosyal bilgiler dersi öğretim programı’ndaki becerilerin kazanılmasına katkısı yönünden incelenmesi N Temel, Y Çelik Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (35), 792-820, 2022 | 1 | 2022 |
Opinions of Primary School Teachers and Students Regarding the Use of Educational Digital Games in Educational Activities YÇ Meral AYDIN Asya Öğretim Dergisi 11 (2), 43, 2023 | | 2023 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmenlerin Kullandıkları Filmlerin Eğitsel Açıdan İncelenmesi: Charlie ve Çikolata Fabrikası Y Çelik Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23-32, 2022 | | 2022 |