İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN KENDİLERİNİ ALGILAYIŞLARINA GÖRE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİ ETKİLEYEN BAZI MESLEKİ FAKTÖRLER () A Üstün, E Bozkurt Kastamonu Eğitim Dergisi, 13, 2003 | 130 | 2003 |
Üniversite öğrencilerinin depresyon, anksiyete ve stres düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi A Üstün, A Bayar Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 384-390, 2015 | 75 | 2015 |
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ TUTUMLARI İLE YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ E Çam, A Üstün Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 2016 | 61 | 2016 |
Amasya eğitim fakültesindeki öğretmen adaylarının özyeterlilik inançlarının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması A Üstün, S Tekin Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 35-47, 2009 | 50 | 2009 |
Amasya eğitim fakültesi öğretmen adaylarının eğitim süreci hakkındaki felsefi tercihlerinin tespiti S Tekin, A Üstün Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 145-158, 2008 | 50 | 2008 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının iletişim becerileri düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi M Yılmaz, A Üstün, H Odacı Giresun Üniversitesi Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 8-19, 2009 | 47 | 2009 |
Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi A Üstün | 46 | 2007 |
Üniversite öğrencilerinin aile içi demokrasi ile ilgili görüşlerinin cinsiyet ve anne-baba eğitim düzeyine göre değerlendirilmesi A Üstün, M YILMAZ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 77-90, 2008 | 37 | 2008 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının fen ve doğa etkinliklerini uygulayabilme düzeylerinin belirlenmesi S KARAMUSTAFAOĞLU, A ÜSTÜN Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15-23, 2006 | 34 | 2006 |
Ortaöğretimde gençleri şiddete yönelten nedenler ve şiddeti engellemede spor aktivitelerinin rolünün incelenmesi: Amasya ili örneği Ş Kırbaş, Y Taşmektepligil, A Üstün | 31 | 2007 |
İLKOKULLARDA GÖREV YAPMAKTA OLAN ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN DUYGU, TUTUM VE KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. M BAYAR, A ÜSTÜN Electronic Turkish Studies 12 (17), 2017 | 28 | 2017 |
Gençleri şiddete yönelten nedenler A Üstün, M Yılmaz, Ş Kırbaş Okullarda şiddet ve çocuk suçluluğu. Ankara: Hegem Yayınları, 109-30, 2007 | 25 | 2007 |
Türkiye’de yürürlükte olan fen bilgisi 7. sinif ders kitabinin değerlendirilmesi: Bir durum çalişmasi O KARAMUSTAFAOĞLU, A ÜSTÜN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 1-14, 2005 | 24 | 2005 |
Effects of the Leadership Roles of Administrators Who Work at Special Education Schools upon Organizational Climate. A Üstün Universal journal of educational research 5 (3), 504-509, 2017 | 22 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin, zihinsel engelli çocukların kaynaştırma yoluyla eğitimlerine ilişkin sahip oldukları tutumlar A Üstün, G Yılan Eurasian Journal of Educational Research 13, 122-128, 2003 | 22 | 2003 |
Öğrenen örgütlerde etkili liderlik: Burdur örneği ED Kılıç, A Üstün, Ö Önen Educational Policy Analysis and Strategic Research 6 (1), 5-22, 2011 | 20 | 2011 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKUL ÇEVRE İLİŞKİLERİ İLE İLGİLİ SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ E Bozkurt, A USTÜN, A BAYAR Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (3), 2561-2574, 2018 | 19 | 2018 |
Yürürlükteki fen bilgisi 7. sınıf ders kitabının incelenmesi O Karamustafaoğlu, A Üstün XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 6-9, 2004 | 18 | 2004 |
Sınıfta demokratik disiplin anlayışı A Üstün, H Demirbağ Eğitim Araştırmaları 3 (11), 87-95, 2003 | 18 | 2003 |
ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUM VE GÖRÜŞLERİ (SAMSUN İLİ ÖRNEĞİ) A ÜSTÜN, E AKMAN Journal of Educational Science 3 (4), 94-103, 2015 | 17 | 2015 |