Öğretmen Görüşlerine Göre, Covid-19 Küresel Salgını Döneminde Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi S Demir, M Kale Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020 | 103 | 2020 |
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öz-yeterlik algilari ile iş doyumlari arasindaki ilişki B Buluç, S Demir Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 289-308, 2015 | 96 | 2015 |
İlkokullardaki Destek Oda Eğitiminin Türkçe ve Matematik Derslerindeki Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi M Kale, S Demir Tübav Bilim Dergisi 10 (4), 47-57, 2017 | 37 | 2017 |
İlkokul öğrencilerinin akran zorbalığına ilişkin görüşlerinin bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi M Kale, S Demir TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 2017 | 23 | 2017 |
The Relationship between job satisfaction and self-efficacy based on elementary and middle school teacher’s perceptions B Buluç, S Demir Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 2015 | 21 | 2015 |
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ S Demir, M Kale Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019 | 19 | 2019 |
Investigation of the Distance Education Process by the Teachers 'Opinions in the Period of the Covid-19 Pandemia S Demir, M Kale Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020 | 8 | 2020 |
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin toplumsal değer algılarının karşılaştırılması M Kale, S Demir Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. XIV. Uluslararası Katılımlı …, 2015 | 6 | 2015 |
İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Uygulamalarının Öğrencilerin Okula Bağlılık Düzeylerine Katkısının İncelenmesi M KALE., S DEMİR. Milli Eğitim Dergisi 50 (232), 161-175, 2021 | 5 | 2021 |
Determining the Effects of Interactive Book Reading Implementations on the Social Acceptance of Students with Special Needs M KALE., S DEMİR. Reading & Writing Quarterly 39 (1), 36-53, 2023 | 4 | 2023 |
Examining the Problems Encountered in Special Education Classes in Primary Schools S Demir, M Kale Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019 | 2* | 2019 |
Olumlu Davranış Geliştirme Etkinlik Programının, Öğrencilerin Zorbalık Davranışlarını Azaltmadaki Etkisinin İncelenmesi M KALE, S DEMİR Tübav Bilim Dergisi 13 (2), 47-57, 2020 | 1* | 2020 |
OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN OYUN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ S Demir TRB2 International Congress on Educational Sciences ‘Education in 100th Year …, 2023 | | 2023 |
EĞİTİM ORTAMLARINDA ERGONOMİ S Demir Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 1, 362-370, 2023 | | 2023 |
PRESCHOOL and PRIMARY SCHOOL TEACHERS' VIEWS on DIFFERENTIATED INSTRUCTION S Demir IJETSAR 8 (24), 2729-2767, 2023 | | 2023 |
Examining the Compliance of Supervision Practices with Professional and Ethical Principles S Demir, M Kale Milli Eğitim Dergisi 52 (238), 1219-1258, 2023 | | 2023 |
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi S Demir, M Kale Milli Eğitim Dergisi 52 (238), 1219-1258, 2023 | | 2023 |
Determination of Primary School Readiness Levels of Students Based on Their Preschool Educational Background S Demir, M Kale Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 78-96, 2023 | | 2023 |
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi S Demir, M Kale Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 78-96, 2023 | | 2023 |
Determining the Effects of Interactive Book Reading Implementations on the Social Acceptance of Students with Special Needs M Kale, S Demir Reading & Writing Quarterly 39 (1), 36-53, 2023 | | 2023 |