Takip et
Dr. Serkan DEMİR
Dr. Serkan DEMİR
MEB
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen Görüşlerine Göre, Covid-19 Küresel Salgını Döneminde Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi
S Demir, M Kale
Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020
1012020
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öz-yeterlik algilari ile iş doyumlari arasindaki ilişki
B Buluç, S Demir
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 289-308, 2015
962015
İlkokullardaki Destek Oda Eğitiminin Türkçe ve Matematik Derslerindeki Başarı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
M Kale, S Demir
Tübav Bilim Dergisi 10 (4), 47-57, 2017
372017
İlkokul öğrencilerinin akran zorbalığına ilişkin görüşlerinin bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi
M Kale, S Demir
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 2017
232017
The Relationship between job satisfaction and self-efficacy based on elementary and middle school teacher’s perceptions
B Buluç, S Demir
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 2015
212015
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
S Demir, K Mustafa
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019
192019
Investigation of the Distance Education Process by the Teachers 'Opinions in the Period of the Covid-19 Pandemia
S Demir, M Kale
Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020
82020
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin toplumsal değer algılarının karşılaştırılması
M Kale, S Demir
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. XIV. Uluslararası Katılımlı …, 2015
62015
İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Uygulamalarının Öğrencilerin Okula Bağlılık Düzeylerine Katkısının İncelenmesi
M KALE., S DEMİR.
Milli Eğitim Dergisi 50 (232), 161-175, 2021
52021
Determining the Effects of Interactive Book Reading Implementations on the Social Acceptance of Students with Special Needs
M KALE., S DEMİR.
Reading & Writing Quarterly 39 (1), 36-53, 2023
42023
Examining the Problems Encountered in Special Education Classes in Primary Schools
S Demir, M Kale
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019
2*2019
Olumlu Davranış Geliştirme Etkinlik Programının, Öğrencilerin Zorbalık Davranışlarını Azaltmadaki Etkisinin İncelenmesi
M KALE, S DEMİR
Tübav Bilim Dergisi 13 (2), 47-57, 2020
1*2020
OKULÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN OYUN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
S Demir
TRB2 International Congress on Educational Sciences ‘Education in 100th Year …, 2023
2023
EĞİTİM ORTAMLARINDA ERGONOMİ
S Demir
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 1, 362-370, 2023
2023
PRESCHOOL and PRIMARY SCHOOL TEACHERS' VIEWS on DIFFERENTIATED INSTRUCTION
S Demir
IJETSAR 8 (24), 2729-2767, 2023
2023
Examining the Compliance of Supervision Practices with Professional and Ethical Principles
S Demir, M Kale
Milli Eğitim Dergisi 52 (238), 1219-1258, 2023
2023
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi
S Demir, M Kale
Milli Eğitim Dergisi 52 (238), 1219-1258, 2023
2023
Determination of Primary School Readiness Levels of Students Based on Their Preschool Educational Background
S Demir, M Kale
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 78-96, 2023
2023
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
S Demir, M Kale
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 78-96, 2023
2023
Determining the Effects of Interactive Book Reading Implementations on the Social Acceptance of Students with Special Needs
M Kale, S Demir
Reading & Writing Quarterly 39 (1), 36-53, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20