Okulda değerler eğitimi M Kaya, O Taşkın Teoriden pratiğe değerler eğitimi, 131-157, 2016 | 35 | 2016 |
Gençlere göre ideal din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni O TAŞKIN İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (4), 2551-2568, 2018 | 8 | 2018 |
Hekime yönelik şiddet: Fenomenolojik bir değerlendirme N Akın, E Balcı, E Dursun, G Güner, Z Karataş, S Öndül, Ö Özcan, İ Şahin, ... Yurt ve Dünya, 47-56, 2013 | 7 | 2013 |
Ortaokul ve lise öğrencilerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin rol modelliği. Samsun: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü O Taşkın Doktora Tezi, 2018 | 6 | 2018 |
Ekonomik ve Tipolojik Bir Tahlil: Kilis’ te Gayrimüslimler (1846-1849) O Taşkın Mavi Atlas 9 (2), 167-181, 2021 | 3 | 2021 |
XIX. Yüzyıl Başında Haremeyn Vakıfları ve Bir Yıllık Gelir Gideri O Taşkın Asia Minor Studies, 713-734, 2021 | 2 | 2021 |
Değerlerin belirlenmesi testi (DIT) ile ahlaki yargı yeteneği testi (MUT) arasındaki ilişkinin incelenmesi M Kaya, S Çinemre, O Taşkın, Ş Yazgan Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 99-133, 2017 | 2 | 2017 |
Eğitim, Ahlak ve Etik İlişkisi O Taşkın Eğitimde Ahlak ve Etik, 29-50, 2022 | | 2022 |
Din Eğitiminde Kavram Öğretimi O TAŞKIN Din Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri, 323-349, 2021 | | 2021 |
Liselerde Din Eğitimi O TAŞKIN Din Eğitimi, 163-184, 2020 | | 2020 |
Din Eğitiminde Sahih İletişimin İmkânı: Martin Buber Ekseninde Kuramsal Bir Öneri A Öncü, O Taşkın Cumhuriyet İlahiyat Dergisi 24 (2), 645 - 664, 2020 | | 2020 |
4. ve 5. Sınıf Öğrencilerin Dua İbadetine Yönelik Algıları O Taşkın Akademik-Us 2 (2), 238-272, 2018 | | 2018 |