Takip et
Dr Melike YAVUZ TOPALOĞLU
Dr Melike YAVUZ TOPALOĞLU
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen bilgisi Eğitimi
ogr.sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen Eğitiminde Hayvanat Bahçelerinin Kullanımının Akademik Başarı ve Kaygıya Etkisi ve Öğretmen-Öğrenci Görüşleri.
M Yavuz, F Balkan Kıyıcı
742012
İnformal öğrenme ortamlarının ilköğretim öğrencilerinin fene karşı kaygı düzeylerinin değişmesine ve akademik başarılarına etkisi: Hayvanat bahçesi örneği
M Yavuz, F Balkan Kıyıcı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özet Kitabı. Niğde …, 2012
572012
Development and validation of environmental literacy scale for adults (ELSA)
E Atabek-Yiğit, N Köklükaya, M Yavuz, E Demirhan
Journal of Baltic Science Education 13 (3), 425, 2014
552014
Fen bilimleri programlarının karşılaştırılması: Türkiye ve Avustralya
MY TOPALOĞLU, FB KIYICI
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 344-363, 2015
372015
Fen Bilimleri Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve Avustralya
M Yavuz Topaloğlu, F Balkan Kıyıcı
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015
37*2015
Okul dışı öğrenme ortamlarında yürütülen etkinliklerin öğrencilerin sosyobilimsel konulara ilişkin görüşlerine etkisi: Organ bağışı ve GDO
MY Topaloğlu, FB Kıyıcı
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 36-50, 2018
352018
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara İlişkin Görüşlerine Etkisi: Organ Bağışı ve GDO
M Yavuz Topaloğlu, F Balkan Kıyıcı
35*2018
İlköğretim II. kademe öğrencileri için çevre okuryazarlığı ölçeği: Ölçek geliştirme ve güvenirlik çalışması
M YAVUZ, FB KIYICI, EA YİĞİT
Sakarya University Journal of Education 4 (3), 39-52, 2014
332014
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM'e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Alanlarındaki Mesleklere Yönelik Ġlgilerinin Ġncelenmesi
MD Balçın, R Çavuş, MY Topaloǧlu
Asian Journal of Instruction 6 (2), 40-62, 2018
28*2018
A scale development study for the teachers on out of school learning environments
F Balkan-Kiyici, MY TOPALOÄžLU
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 4 (4), 1-13, 2018
212018
Sosyobilimsel konulara dayalı okul dışı öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve karar verme becerilerine etkisi
M Yavuz Topaloğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
202016
Hayvanat bahçelerinin fen öğretiminde kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri
M YAVUZ, FB KIYICI
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (24), 134-156, 2012
192012
Okul dışı öğrenme ortamlarında ilkokul öğrencilerinin mühendislere ve bilim insanlarına yönelik algılarının incelenmesi
MD Balçın, MY Topaloğlu
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 9 (1), 157-170, 2019
182019
Hidroelektrik santral gezisinin ortaokul öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi
MY TOPALOĞLU, FB KIYICI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 1151-1172, 2017
172017
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlari İle İlgili Kavramlara Yönelik Algilarinin Belirlenmesi
E Atabek-yiğit, F Balkan-kıyıcı, M Yavuz-topaloğlu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 732-744, 2019
152019
The Opinions Of Science And Technology Teachers Regarding The Usage Of Out-Of-School Learning Environments In Science Teaching
M Yavuz Topaloğlu, F Balkan Kıyıcı
Journal of Turkish Science Education, 2015
142015
Doğa eğitim gezisi ve bilim merkezi gezisinde dördüncü sınıf öğrencilerinin fene yönelik tutumlarının incelenmesi
M Yavuz Topaloğlu, MD Balçın
Trakya Eğitim Dergisi, 2021
112021
Sosyobilimsel konulara dayalı okul dışı öğrenme ortamlarının öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve karar verme becerilerine etkisi
MY Topaloğlu
PQDT-Global, 2016
102016
Sosyobilimsel konulara dayalı okul dışı öğrenme ortamlarında yürütülen etkinliklerin öğrencilerin karar verme becerilerine etkisi
MY TOPAL, FB KIYICI
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1667-1678, 2018
92018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİN HİDROELEKTRİK SANTRALİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
M TOPALOĞLU, F KIYICI
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 159-179, 2017
82017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20